HELP!! Forlax

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Haags Zonnetje, Nov 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    voor mezelf dan he hihi

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

duurt wel 2 dagen voordat het inwerkt. En eerst moet die kurk er ook uit. Hij zal wel verstopt zitten namelijk.

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    onze dochter had eerst lactulose maar daar kreeg ze buikpijn van dus over gegaan op forlax deze zomer, ze was toen net 3,nadat ze het de eerste keer zo maar opdronk zei ze de dag erna "dat hoef ik niet meer mama, dat is niet zo lekker..."toen ik haar zei dat ze het beter wel op kon drinken omdat ze anders weer harde poep zou krijgen, vroeg ze wat er dan zou gebeuren, dus ik uitleggen dat ze dan buikpijn zou krijgen en naar de dokter zou moeten en het dan weer veel pijn zou kunnen doen met poepen... dacht ze even na en zei ze "oke, geef maar, dan drink ik het wel":D ik blij... het is nooit een probleem geweest. het scheelt natuurlijk wel dat ze de uitleg begreep:)

4. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

Jun 26, 2008
    173
    0
    16
    zat de hele middag in het ziekenhuis, twee clysma's en foto's genomen en nu is besloten dat hij vrijdag wordt opgenomen voor een darmspoeling. Gaat via een sonde via de neus, hij moet er een aantal dagen blijven, zeker tot na het weekend maar als we pech hebben nog langer, tot dat de darmen schoon zijn. Er zaten een paar grote hoeveelheden poep op verschillende plekken. Gelukkig mag ik ook blijven slapen.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

o wat naar :( sterkte zeg.

6. Oreomama

Oreomama Actief lid

Nov 19, 2011
    146
    0
    0
    management assistent
    Almere
    Ah joh, wat vervelend zeg! Ik hoop voor je zoontje dat hij na deze behandeling met een schone lei kan beginnen.
    Heel veel sterkte toegewenst!!

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    ach jee wat sneu zeg.... sterkte voor jullie allemaal....

Share This Page