Tranen van Geluk

Discussie in 'De lounge' gestart door Teddie, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Mijn zoontje word volgende maand al weer 3 maanden en heel vaak als ik hem in mijn armen heb moet ik huilen,tranen van geluk.
    Ik heb een hele moeilijke tijd gekend in mijn leven waar het met mij niet zo goed ging maar ik heb samen met mijn vriend gevochten en ik ben er heel goed uit gekomen.
    Nu ik mijn zoontje heb vind ik echt dat dit de kroon op ons geluk is en hij maakt mij zo blij en geeft mij de kracht om verder te gaan.

Als ik zijn glimlach zie en zijn vrolijke geluidjes hoor dan smelt mijn hart en denk ik:daar doe ik het voor.
    ik wilde dit gewoon even kwijt.
    hebben meer mensen dit en herkennen jullie dit ook?

2. Milla

Milla Niet meer actief

oh heel herkenbaar, ik heb dat ook heel erg, na de geboorte, maar ook bij de eerste keer 'mama', het eerste hapje, de eerste stapjes, de eerste keer op het potje, de eerste keer naar de peuterspeelzaal, en zelfs de eerste keer naar de basisschool..
    Bij iedere nieuwe stap huil ik van vreugde en trots! Ik ben normaal niet zo emotioneel, maar ben dan zoooo trots..Toen onze dochter afgelopen zondag ineens in haar bedje stond hebben mijn man en ik samen een potje staan te janken van geluk.. (mijn tweede dochter heeft een sterk vertraagde ontwikkelingsachterstand dus dan is iedere stap nog intenser)

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Mooi omschreven hoor! Ik hen het ook, dat intense gevoel, zo gelukkig zijn met je kindje dat de tranen soms over mn wangen lopen. Vooral als ik met haar dans of kroel op een mooi liedje, dan moet ik soms ook even huilen..Yara vindt dat altijd een beetje gek haha..

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Net heerlijk gedanst met mijn mannetje..!
    Lekker gek gedaan..
    Hij schaterde van het lachen.. Toen moest ik gewoon huilen. Omdat ik me oppeens realiseerde dat moeder ben van een heerlijk kind :D

5. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft,nou dat is echt zo besef ik nu ik zelf een kindje heb.

Als ik er snachts uit moet om hem eten te geven en ik heb geen zin dan maakt zijn glimlach en zijn pret oogjes het helemaal goed en wil ik er voor hem wel 10 keer uit snachts.

Het is zo'n vrolijk en heerlijk kindje en ik ben dol verliefd op hem.
    Ik wil wel de hele dag met hem knuffelen maar ja hij moet ook slapen he.

Teddy.

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik heb dat ook steeds met mijn kids.

vorige week had mijn oudste zijn eerste zwemles. ik ben dan zo trots op hem krijg een brok in mijn keel.
    ook toen ze voor het eerst naar de bassisschool gingen.

maar ook om helemaal niets kam ik ineens zo intens gevoel krijgen

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    onze uk heeft net zijn flesje al slapende opgedronken.
    ik leg hem lekker in mijn armen tegen mij aan voor zijn boertje.
    een flinke burp en mijn mannetje sliep lekker verder.
    dus ik loop met hem de trap op om hem in zijn bedje te leggen.

maar als je dan dat slapende lijfje van dat inieminiemensje zo in je armen hebt liggen. zo een kleine frotje wat helemaal afhankelijk van je is en wat daar lekker in je armen ligt te slapen...
    kan er geen woorden voor vinden, zo een intens mooi gevoel.
    daar kan niets tegenop! :D

liefs een intens gelukkige mama.

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hou op,schei uit!
    Hier nog eentje die tranen met tuiten kan huilen.
    Ze heeft mijn leven op een zodanige manier verbeterd dat ik haar iedere dag dankbaar ben!
    Ik kon me nooit voorstellen zoveel van iemand te houden,maar mijn meisje is mijn alles...

9. mieke

mieke Bekend lid

ik heb vaak gedacht verliefd te zijn geweest
    maar nee
    dit slaat alles
    hoeveel ik van mijn meisje hou is niet te beschrijven
    elke ochtend weer die stralende glimlach
    vanaf t moment dat ze geboren is kan ik me geen leven meer
    voorstellen zonder mijn hummeltje
    dit is wat je noemt de liefde van je leven

veel liefs mieke

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mijn kleintje is nog lekker in mn buik aan het groeien en ben nu al dolverliefd op hem/haar! :D . Maar als ik jullie verhalen zo lees kan ik toch echt niet wachten hoor!

Liefs Jessy

11. babel

babel Actief lid

25 aug 2006
    110
    0
    0
    Ik heb dit al bij mijn neefjes en nichtjes (de kinderen van mijn broers). Dan zit ik naar ze te kijken als ze aan het spelen zijn of als ze gewoon zo uit zichzelf naar je toe komen om je een kus te geven en dan zeggen tante ik vind je zooooo lief. De tranen staan dan in mijn ogen. Ik vraag me dus af hoe het zal zijn als ik straks onze kleine meid in mijn armen mag houden. Dat kan nog wat worden :D .
    Ik kan niet wachten....

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Mijn lieve kindje is nog niet eens geboren, maar ik heb ook al een paar keer tranen van geluk gehuild hoor, het idee alleen al dat er zo'n mooi mensje in m'n buik aan het groeien is, geweldig!

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Als ik dit zo lees.. Staat me nog wat te wachten! Kan me er nog geen goede voorstelling van maken hoe het voelt om een kindje te hebben maar lijkt me zo fantastisch! Ben heel benieuwd...

14. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Als mijn zoontje aan mijn borst is om melk te drinken en ik zie hem zo vredig en rustg drinken dan komen de tranen ook weer hoor.
    En als ik hem zo lief in zijn bedje zie liggen dan ben ik ook zo gelukkig en komen de tranen van zelf weer op zetten.

Ik ben erg emotioneel aangelegd en ik huil daarom wat af nu mijn lieve schat er is.
    Ik ben zo,zo verliefd op mijn mooie mannetje,wat een wonder is het toch dat hij in mijn buik heeft gezeten en nu hier bij ons is.

Lief kleintje groei maar goed en maak mama maar heel vaak vrolijk met je mooie glimlach en je mooie blouwe oogjes.
    Ik hou ziels veel van jou.

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi ik heb er al 5 jaar last van. Ik vrees dat het nooit meer over gaat! :)

16. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... :) :) :) !

Ik ben in januari 2001 met de pil gestopt en op 23 december 2006 is onze dochter pas geboren (ik heb tussendoor ook nog een miskraam gehad) en af en toe kan ik nog steeds niet geloven dat dit schatje helemaal van ons is...

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    O ja zooooo herkenbaar. Elke dag nog verwonder ik mij erover hoe veel ik van haar kan houden. Alles vind ik mooi aan haar, elke dag weer zoveel mooie ontroerende en grappige momenten. Ons leven is zoveel rijker nu, een leven rijker!

Deel Deze Pagina