Hoi Annelies, Dank je wel voor je reactie! Gelukkig hebben we gisterenavond geklust en dan vanavond en morgen ook nog en dan weer het lange wachten... en hopen dat het gelukt is... ik duim voor mezelf maar ook voor iedereen die bezig is! Groetjes Karin
Hoi Allemaal, Nu twijfel ik weer aan mijn ovu test van vanmorgen, het streepje was bijna net zo donker als de referentiestreep maar hij was nog wel iets lichter... dit kan dus betekenen dat de ovutest van morgen nog donkerder is en dat mijn eisprong dan woensdag is? heeft iemand hier ervaring mee? dit is mijn 1ste keer met ovulatietesten dus nog even wennen! Maar voor de zekerheid maar en vanavond, en morgen en overmorgen klussen.. dan zou de kans toch wel redelijk moeten zijn? Maar als ik het zo bekijk dan denk ik dat wij de voorgaande maanden er vanuit waren gegaan dat mijn eisprong eerder was...kortom dat we te vroeg zijn gestopt met klussen.... dus duimen maar voor deze ronde! Groetjes Karin
Ik ben nog even door gegaan met testen en op 7-7 was de streep wel veel donkerder ,maar niet zo breed is het dan positief? Ik heb de foto in mijn album gezet van de laatste testen willen jullie even kijken? thanks
Nou we zijn inmiddels een paar dagen verder en mijn echte positieve ovutest was op dag 17 van mijn cyclus! Het streepje was nog donkerder dan het controle streepje... nu maar hopen dat het raak is.... heeft wel lang geduurd.........gezien het feit dat ik dag 15 slijm had....afwachten nu maar