Wanneer mijn zoontje ligt te slapen heeft hij altijd zijn armpjes boven z'n hoofd liggen zegmaar dus niet onder de deken. Ik stop m wel altijd onder maar hij is al vrij sterk en haalt altijd z'n armpjes weer er onder uit. Het is nu vrij koud hier dus zijn handjes worden dan ook heel koud. Ik vind dit zielig, wat kan ik hier aan doen?
In principe kunnen koude handjes geen kwaad, maar ik vond het ook altijd erg naar. Belangrijkste is dat zijn nekje lekker aanvoelt. Als je baby niet duimt zou je sokjes over zn handjes heen kunnen doen, of van die antikrabwantjes.
Onze dochter slaapt in een slaapzakje hier heb ik zelf mouwen van fleece stof aan gemaakt die over de handjes zitten.
Hoe doen jullie dat met verschonen snachts en slaapzak? Doen jullie m dan uit of verschonen jullie zegmaar in de slaapzak?? Vind dat vrij lastig! Had vannacht voor t eerst een slaapzakje geprobeerd (mouwen er af geritst want was net een Michelin mannetje en zag er niet comfi uit-nog iets te groot). Maar deed m wel even uit bij t verschonen want zoveel stof en spul wat je onder de billen moet weg vouwen en wegslaan......
Mijn dochter heeft een fleece pyjama. Ze heeft sochtends ook koude handjes maar verder heeft ze het lekker warm. Ze ligt ook al sinds vroeg in de slaapzak, deken schopte ze van zich af. Ik verschoon haar in de slaapzak. Ging eerst makkelijker dan nu. Hihi ze ligt niet meer stil. Wat ik dan vaker deed was de slaapzak onder haar rug door dubbelvouwen richting haar hoofd. Mocht ze dan plassen dan was de slaapzak niet nat.
Koude handjes is niet erg, als het lijfje maar lekker warm is. Mijn zoontje slaapt in een slaapzak met mouwen, die zijn te lang dus zijn handjes zitten in de mouwen, maar toch zijn die ijskoud 's morgens. Heeft ook met de doorbloeding te maken die bij baby's nog niet optimaal is. Verschonen hoeft hier niet meer 's nachts maar voorheen wipte ik z'n beentjes en kontje uit de slaapzak en vouwde de onderste helft naar boven onder z'n hoofdje en rug, dan hoefde ik niet die armpjes er helemaal uit te wurmen.
Mijn dochter slaapt ook altijd met de handjes boven het hoofdje en heeft dan ook altijd koude handjes. Ligt ook vaak helemaal boven de dekens.je kan van die antikrabwantjes aandoen.ik doe bij haar niks.ze heeft het meestal warm van zichzelf. Na de eerste fles heeft ze alweer vuurrode wangen
hier ook echt ijskoude handjes maar ze lijkt er zelf geen last van te hebben, verder voelt ze lekker warm aan neusje is trouwens altijd net zo koud als de handjes terwijl de wangen gewoon normaal aanvoelen
Hoe bevalt de puckababy? Denk dat ik er ook een ga bestellen! Alleen lijkt me wel lastig met verschonen snachts dat je dat weer aan en uit moet doen maar misschien is dat ook zo gepiept..
Ik verschoon altijd met slaapzak aan. Zoals Ikke97 ook zegt ik doe alleen zijn beentjes en kontje uit de slaapzak en dan de slaapzak onder zijn rug. Zo vind ik het best makkelijk verschonen. En koude handjes heeft zl ook altijd 's nachts
Hier ook een kindje met mega koude handen! Maar verder voelt ze warm aan en is ze tevreden dus heb de indruk dat ze er niet echt last van heeft. Ik heb haar nooit s nachts verschoond, gewoon voor de voeding van 23.00 en dan om 7.00 weer, ook op aanraden van de kraamhulp/vk, zodat je baby lekker soezig blijft en makkelijk verder slaapt na de voeding.
Mijn moppie had dit ook, en dit was voor mij de oplossing: Buy Two Pack Mum And Dad Sleepsuits (0mths-2yrs) online today at Next: Netherlands In deze pakjes kun je het uiteinde van de mouwen omslaan tot een wantje, superhandig!