borstcrawl pop - kruidvat

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden,

gisteren hebben we onze dochter een pop kado gegeven voor haar 'afzwemmen' . Deze hebben we een tijdje terug gekocht bij de kruidvat. Ik had de pop al eens gezien bij iemand in het zwembad, dus wist dat hij leuk was: Ze zwemt zelf de borstcrawl in het water...

Alleen ik zelf was er gisteren niet bij en de doos is weggegooid. Ik kan op de pop geen aan- of uit knop vinden en vraag me dus af hoe het werkt...
    Reageert het gewoon op water ? Ik moet er (ga ik vanuit) nog batterijen in doen (wat voor maat?!) , maar misschien dat iemand me alvast meer kan vertellen?

groetjes
    Athina

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hij reageert idd gewoon op water, in een bad of een grote emmer leggen en dan gaat ie zogauw hij het water voelt 'zwemmen'.

Als je hem weer uit het water haalt gaat hij nog heel even door met de 'zwem-beweging' tot het water weer weg is gelopen of hij het niet meer voelt ofzo.

Van de zomer is een nichtje hem hier komen laten zien, die had hem ook voor haar zwemdiploma gekregen, vond het maar een vreemd ding :D haha en hij spartelde maar met 1 been waardoor het nog gekker leek. Maar die meid was er helemaal gek op en vond hem super :D.

Hmm dat van de batterijen weet ik niet, dat is me niet uitgelegd, dat van dat hij gaat zwemmen in het water, dat wel en heb ik hem dus ook zien doen.

Succes.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow thx Hanneke :) - dat scheelt al een stuk... straks dus maar eens een schroevendraaier opzoeken en kijken wat er in moet van batterijen...

4. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Als het goed is zitten er al batterijen in.
    Wij hebben hem ook en direct meegenomen in bad en toen deed hij het gelijk.

Deel Deze Pagina