Goedemorgen meiden, ik vind het zo spannend en ben zo bang dat ik straks mijn ei mis. De streep moet even donker zijn toch. Dus mijn piek is het nog niet? Kunnen jullie meekijken.
We kijken mee. Lijkt me nog niet je piek nee.. Ik zou vanmiddag weer even testen. Soms verschilt t per moment van de dag. Zou zonde zijn als je em net mist. Hij is er nl bijna volgens mij. Waarom niet met ochtend urine eigenlijk!?
Je ochtendurine is over het algemeen heel geconcentreerd en bevat dan meer lh. Zo krijg je dus een vertekend beeld van je lh spiegel en kan het zijn dat je een piek waarneemt wat helemaal geen piek is. Dit staat vaak ook in de bijsluiter. Ik snap wel waar eventuele verwarring vandaan komt, want een zwangerschapstest doe je juist liever wel met ochtendurine. Maar dan wil je alleen weten of er hcg aanwezig is en niet de hoeveelheid.
Mayaatje, k zou met cb digitaal gaan testen. Dan kan het niet missen. Dat was overigens bij ons ook verplicht. Dan heb je meer zekerheid.
Vanmiddag heb ik weer een echo dan hoop ik dat mijn eitje is gegroeid. Dan zal ik even overleggen wat te doen. Bedankt meiden. Kimmie ik had testen van het zkh gekregen. Die testen die jij bedoelt zijn met smiley?
Dan zou je morgen rond de 18 mm zitten en overmorgen rond 20mm. Krijg je ook iets van pregnyl? Succes!
Hier was digitale test ook verplicht, je eitje zal inderdaad nog even groeien. Ik duim alvast voor je! Is iets fijner als de pregnyl niet hoeft.
Bij ons doen ze ze smiddags en als je in de avond positief test moet je on de ochtend bellen en dan volgens mij dan die middag inseminatie. Maar weet ik niet zeker hoor ik dan morgenochtend.
Help 😢 Mijn test vanavond is super licht. Heb ik hem toch gemist nu 😢 Kan het zijn dat ik teveel water heb gedronken vandaag?