Dames, allemaal bedankt voor jullie reacties, maar ik blijf een toch een beetje onzeker helaas, omdat ik geen symptomen heb op dit moment. Ik weet dat je niet altijd symptomen hoeft te hebben, maar ik vind het nog steeds raar dat ik zo'n 3 dagen zere borsten heb gehad en nu alweer over, terwijl ik net zwanger ben. Meestal hoor je dat het na een week of 6, 7, 8 weer verdwijnt, maar nu al, dat is toch raar? Ik voel me helemaal niet zwanger. En heb vanochtend met ochtendurine getest. Nog steeds een duidelijke streep te zien, echt goed zichtbaar, misschien zelfs wel weer iets dikker dan een paar dagen terug (of ik beeld het me in hoor), maar nog steeds niet zo dik als de controlestreep, terwijl ik in m'n eerste zwangerschap wel gelijk op de NOD een hele vette streep had en zere borsten die weken aanhielden. Ik krijg wel iets eerder een echo, i.p.v. bij 10 weken, krijg ik hem bij de 8 weken ongeveer, maar dat duurt toch nog een tijdje. Ik zou zo graag willen genieten, maar ik durf en kan het nog niet, want ben zo bang. Het klinkt heel raar, maar ik wil zo graag zwangerschapssymptomen hebben. Kom maar op met die kwaaltjes!!!
Nou dames, m'n test is nu echt goed positief hoor. De testlijn is nagenoeg even donker als de controlelijn. Zou dit een goed teken zijn, ondanks dat ik geen zere borsten meer heb en nog steeds geen andere klachten? Wat denken jullie?
mayaa: ik heb de eerste 3 weken helemaal geen enkel symptoom gehad. En zere borsten pas vanaf week 18! Dus dat zegt allemaal niet zoveel.
Mayaa...hier nog een bij wie er bijna geen symptomen zijn hoor.. Maakt je inderdaad lekker onzeker als je overal leest dat iedereen zo misselijk is... Denk dat ik het ook pas echt geloof als ik de eerste echo heb gehad... Zullen we afspreken, om gewoon lekker te gaan genieten hoe onwerkelijk het ook lijkt??? Veel liefs, Sabrina
Bedoel je de eerste 3 weken dat je overtijd was? En merkte jij überhaupt iets aan je borsten de eerste weken? Bijv. dat ze steviger waren of goed doorbloed (blauwe aders)? Beetje rare vraag misschien. Voelde jij wel steekjes of krampjes in het begin?
Ik probeer echt om ervan te genieten, maar ik heb afgelopen week zo lopen stressen, dat ik het in m'n hele lijf voelde, inc. m'n buik, ik verkrampte helemaal van de spanning. En nou maak ik me daar dus weer zorgen om. Ben bang dat het voor het kindje niet goed geweest is of schade aan heeft gericht. Wat denken jullie? Maar ik ga het echt proberen hoor, ben nu een stuk rustiger en hoop dat de symptomen nog komen. Welke symptomen heb jij wel? Wanneer heb jij de eerste echo?