tijdens ovulatie bloederig slijm

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ikkin08, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ik hou sinds een aantal maanden bij cyclus bij voor als we aan onze 2 de willen beginnen.

Nu had ik uitgerekend dat ik op 12, 13 september vruchtbaar ben en op 14de mijn eisprong heb.

Nu had ik de 12de wat slijmerige afscheiding,
    ik heb gisteren hele hevige krampen gehad (bijna net als ik ongi wordt). En vandaag zijn de krampen wat gezakt maar toen ik net naar de wc ging had ik in dat slijm wat bloed zitten (sorry voor de gedetailleerde beschrijvingen).

Maar dit heb ik nog nooit gehad, is dit gewoon of zit ik raar in elkaar:(.

Alvat bedankt

2. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Hallo,

Zelf heb ik dat ook een keer gehad. Misschien komt het ook doordat je bv geeft. Zelf heb ik 13 maanden bv gegeven en werd na 11 maanden bv voor het eerst ongesteld. Mijn cyclus was nog niet zoals voor de zwangerschap en is dat nu ook nog niet helemaal. Ik had een paar menstruaties terug ook een beetje bloederig slijm rond mijn eisprong. Had toen even op internet rondgeneusd. Het schijnt wel vaker voor te komen, zonder dat het iets ernstigs is. Mocht je het toch vaker hebben, kun je misschien je huisarts eens vragen.
    (ik heb afgelopen zomer uitstrijkje voor opsporing eventuele baarmoederhalskanker gehad en dat was helemaal in orde en gezond.)

Kortom, waarschijnlijk niks engs of raars.:)

Groetjes

(wat ik dus bedoel met die bv, misschien is je lichaam nog niet helemaal op regel. Dus nog lekker blijven genieten hoor van bv geven. Ik kijk er met veel liefde en geluk op terug, was een mooie tijd! :))

3. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    hi bedankt voor je reactie,
    maar min cyuclus is(gelukkig) niet ontregeld door de bv netjes 30 dagen :)

Deel Deze Pagina