Niet leuk, barstende koppijn. Bij mijn eerste twee zwangerschappen geen last van gehad, dat waren knullen. Kan ik nu gewoon paracetemol nemen? Of heeft iemand nog andere tips? Ik zit nu een dag voor nod maar heb al meerdere positieve tests gehad. Ik zou dus plm 4 werken zijn. Heeeeel pril dus.
Niet leuk maar heb het ook heel erg gehad de eerste weekjes van mijn 2 zwangerschappen. Ik denk dat ik te weinig dronk. Moet toch een hoop vruchtwater gemaakt gaan worden en zo. Probeer eerst flink wat te drinken en paracetamol kan gewoon hoor.
Ik herken het, sommige dagen zo erg, dat elke stap die ik zet mijn hoofd uit elkaar lijkt te knallen.. & het trekt door naar mijn nek. Ik neem geen paracetamols aangezien dat bij mij nooit heeft geholpen, maar ik ga een uurtje liggen en daarna is het dan al een stuk minder. Daarbij veel water drinken.
heel herkenbaar dit! Ik heb het ook gehad in de 1e 12 weken. Ik probeerde zo min mogelijk paracetamol te slikken alleen als ik het echt niet meer uithield deed ik het. Al mag het wel gewoon hoor. 6 per dag zelfs zei mijn vk. Wat bij mij nog wel eens hielp was even gaan liggen met een kersenpittenkussen in mn nek dat ontspant heel erg! Kan je kopen bij de tuinen. en veel water drinken idd