En dezelfde verjaardag als het andere topic: Er werd uiteraard muziek gedraaid. Nu hou ik best van muziek, maar er stond van alles op waarvan ik dacht: YAK!!! dus mijn nichtje en ik hadden Tsunami opgezet, vind ik echt een superleuk nummer om op te dansen, wat ik dus ook deed met mijn nichtje en mijn zusje. Krijg ik van mijn oom en later een tante de vraag of ik aan mijn 2e jeugd ben begonnen (ben 39 geworden), dit was toch niets meer voor mij????? Daar was ik toch ECHT wel te oud voor!!! :x:x:x Heb oomlief heel duidelijk gemaakt dat ik er wel van houd en hoop zo te worden als mijn moeder (die is 70 en zit nog keihard achter het stuur: I'm blue, dabedi dabedai te zingen) Wat een ouwe *&^# :x:x We houden niet allemaal van Andre Hazes en Willy Alberti etc zo dat moest er even uit
Lekker bekrompen, sjeempie je hebt het wel over je heen gekregen die verjaardag zeg! Geen aandacht aan besteden en lekker blijven wie je bent!
Ondanks dat het zo niet klinkt was het verder erg gezellig op deze 2 dingen na dan. Bovendien ben ik op zich wel gebekt genoeg zoals je kunt lezen. Oom zei niks meer na mijn opmerking. (en na die van mijn zusje en nichtje en oudste zoon hahaha)
Muziek is voor degene die er naar wilt luisteren; en of je nou 2 jaar oud bent, of 72 - vind je het leuk, dan vind je het leuk en vind je het niks, dan ga je wat anders doen. Ik heb spijt met je oom dat hij kennelijk niet naar de muziek luistert waar hij naar zou willen luisteren maar enkel naar de muziek luistert waar hij een 'passende' leeftijd aan verbind. Triest en rot voor hem. Nou, hup, radio aan Al klaar! Kusjes, Toybox, Aqua en K3
Hihi bij dit verhaal denk ik gelijk, mmm is dat ook de schuldige? (Natuurlijk helemaal nergens op gebaseerd ) Wat een bekrompen idee zeg dat je daar te oud voor zou zijn!?! Lekker blijven dansen en genieten van muziek!!
Ik vind Tsunami ook leuk en ben 35+... , samen met m'n dochtertje van 2 lekker swingen (in de huiskamer), heerlijk!
Nou, het meest stomme is dat deze oom altijd muziek draait en zingt en entertaint (en heel goed ook, serieus!) met feesten, bruiloften, etc. Zo ook op mijn eigen bruiloft trouwens. En hij draait dan echt leuke muziek. Hij verdiend er ook zijn geld mee. Daarom verwachtte ik deze opmerking juist niet van hem! Ik bedoel: is het dan zo bijzonder, apart wat ik doe? Dat hij vind dat ik voor deze muziek te oud bent? Vaag.....
Oké, oké, ik ga het nummer al luisteren Misschien maakte hij gewoon een grapje ofzo omdat iemand dat ooit tegen hem gezegd heeft?
Nee, hij meende het, en een tante van mij (een zus van hem en mijn vader) vond het ook echt GEEN muziek..... Nee, Fransje Bauer is je van het...... (opmerking van mijn nichtje tegen onze tante haha)
Ik ben 26 en hou enorm van oude muziek Led Zeplin Guns n roses Kiss etc etc Ben ik bij deze dan een oud wijf *ohh en kan de muziek van nu ook enorm waarderen hoor *
hahaha, ja, jij MOET bij de oudjes zitten. Nee, natuurlijk niet, dat is toch net zo kort door de bocht? Overigens zijn er zat oude nummers die ik ook goed vind, maar het 1 sluit het ander toch niet uit?
Precies bedoel geef mij een kaartje voor Defqon of Decibel en ik sta 12 uur te stampen op hardcore en hardstyle. In de auto blére ik mee op racoon marco borsato en de rest wat je op de radio hoort. Ga graag naar concert van Anouk of Racoon. Maar de wat oudere muziek waardeer ik enorm! Ik spaar dan ook platen Daar ben ik mee besmet door mn moeder. Alleen erg jammer dat mn platenspeler t niet meer doet:x
Nah, muziek is niet leeftijdsgebonden toch! Alhoewel, ik schrok wel toen mijn man zei dat hij naar K3 luisterde 10 jaar terug. Een puber die K3 luistert, dat mag toch niet!! Totdat ik eens even goed naar de tekst ging luisteren! Viespeuk dat 'ie was . Vorig jaar heb ik mijn vader meegenomen naar een concert van.. Meat Loaf! 47 en 22 jaar oud, haha.
Nee hoor, ben gek op de commerciële top 40 muziek (nou ja, niet alles hoor ). In mijn auto draai ik principieel geen 'kindermuziek', ik rijd, dus ik luister naar ' mijn' muziek, helaas geldt dit ook voor mijn partner, 'zijn' muziek vind ik dus echt niet leuk, in mijn ogen 'oude lullen muziek' haha. Maar ik ga wel met mijn dochtertje naar K3 in november, dat vind ik ook leuk!
Ik dus ook, niet alles vind ik leuk, maar ik heb altijd slamfm in de auto op staan, mijn man ook, maar die houd ook van van die afschuwelijke Hollandse nummers En K3 is ook hier favoriet ook in de auto.
Mijn man is meer van de U2 en ook Elvis Presley , maar gelukkig geen Hollandse nummer, few . Ik ben van de 538. Maar verder ben ik een hele degelijke mama, die zich niet te oud kleedt voor haar haar leeftijd
oh 538 heb ik ook vaak aan En ik kleed me vast te jong, aangezien ik van de week al 3 x voor 36 werd aangezien (en ben 39 geworden ) 2 tantes van mij (die dus echt moeten weten hoe oud, of jong hihi ik ben) en het nichtje van mijn man. Ze geloofden me echt niet. Toen ik zei dat ik echt in 1975 geboren ben zeiden de tantes....ja dat is wel zo, ben je nu ECHT 39 dan? Nee, tante, ik ben van 1975 en ben 36...zucht hahaha En nichtje van mijn man zei: dat kan helemaal niet, je bent 36 geworden, nee ben je echt 39? Dan wordt je volgend jaar 40 (duuuuh, haha) dan moet ik echt wat gaan bedenken voor je hoor (nee dat hoeft echt niet )