ik ben zelf gastouder en ken deze situatie. lijkt mij echter geen probleem je moet het benaderen als zijnde kinderdagverblijf daar betaal je ook de uren die in je contract staan of je ze nu wel of niet afneemt dat maakt niet uit. ik hoor dit verhaal vaker en vind het maar" gezeur "je krijgt toch ook je vergoeding van de belastingdienst voor die uren dus begrijp eigenlijk niet waar je je zo druk over maakt. een voordeel voor je gastouder is geen nadeel voor jou, jij krijgt je geld toch wel van de belastingdienst dus gun haar dit voordeel. ze zorgt ook goed voor jouw kind en daar mag best wat tegenoverstaan een gastouder verdient in vergelijk met een crecheleidster, die hetzelfde werk doet al zo veel minder.
je begrijpt me denk ik niet.... de gastouder wil dit zelf niet... want ze voelt zich bezwaard... in eerste instantie vond ik het ook geen probleem totdat ik me realiseerde dat dit zo dus geen oplossing is.. ze wilde ermee stoppen en ik vind het zelf ook een beetje raar om 5 of 10 uur af te nemen en voor 45 uur te moeten betalen..... snap dat jij er geen probleem mee zou hebben... dat is ok gr Jose