Help! gebroken nachten zoontje 13 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alberta24, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nou Iman heeft de afgelopen 3 weken vaker een nacht doorgeslapen en erna ging t feest gewoon door :(

    Maar hoeraaa voor Robin!
    Heb je tenminste weer n nachtje kunnen bijtanken!
     
  2. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    pppffff...wat een nacht! ga maar naar buiten, hoop dat ze een dutje doet, kan ik nog heel even me ogen dicht doen! ze wil nu ook niet meer gaan slapen, tot 1.00 was ze op:( niet in armen niet in wagentje en in bed al helemaal niet.. ze viel uiteindelijk gewoon om:)kwam ze bij me zitten en sliep ze..maar pfff... 100 x wakker:(
     
  3. Alberta24

    Alberta24 Lid

    15 aug 2005
    51
    0
    0
    hier ligt er weer een in bed, maar klaarwakker en had totaal geen zin om te slapen... heeft even 2 seconden gegild en toen was hij stil.. nog steeds.. maar slaapt dus nog niet...
    ben bang dat een slecht voorteken is...
     
  4. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi ja kan idd dat ze te veel mee maken, nieuwe dingen.
    Je kunt voor de zekerheid even naar z'n oren laten kijken.
    Drinken hebben ze s'nachts niet meer nodig (zei onze huisarts)
    Wij hebben ook z'n periode gehad, maar alles gaat over!
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Meiden succes weer vannacht!

    Met inslapen heeft Iman gelukkig geen moeite meestal... Meestal begint de ellende hier pas na middernacht, t lijkt wel na de eerste diepe slaap!

    judithteresa: hopelijk een betere nacht vannacht, kun je n beetje bijslapen!

    Alberta24: hopelijk gaat ie zo slapen!
     
  6. Alberta24

    Alberta24 Lid

    15 aug 2005
    51
    0
    0
    hij slaapt! we hebben hem niet meer gehoord, dus hij zal wel vrij snel in slaap zijn gevallen...

    jullie ook veel succes voor vanavond/vannacht!
    laten we hopen dat we lekker kunnen slapen...

    morgen weer update!
     
  7. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    gaaaaaaaaaaaaaaaaap...alweer 4 keer wakker, ben nog niet eens zelf naar bed gegaan...
     
  8. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Owh meiden, wat herkenbaar. Gelukkig slaapt Britt nu weer lekker door, maar ze heeft het ook een poos gehad. En wij namen haar dus wel bij ons in bed. Dat kwam meer omdat ik toen op het end liep van Jørre en ik helemaal gebroken was als we steeds wakker werden. Al denk ik dat ik het ook gedaan zou hebben als ik niet op het end liep

    Maar het was ook van de 1 op andere nacht over. Het heeft wel een week of 6 geduurd. Maar opeens ... heerlijk weer doorslapen.

    Nog ff volhouden meiden .. tis pittig .. maar ook aan deze periode komt (gelukkig) weer een end
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Goedemorgen meiden!

    Silvie bedankt voor je opbeurende woorden! Het is fijn om te weten dat er toch ooit een eind aan komt haha...

    Hier vannacht wéér goed (klopt af)... Rond 5 uur even een kreetje, zat ze rechtop te slapen :( ... Neergelegd en doorgeslapen tot 7 uur.
    Ik durf nog niets te hopen hahaha

    Judithteresa: heb je nog iets kunnen slapen? :(

    Alberta: hoe is de rest van de nacht verlopen?
     
  10. Alberta24

    Alberta24 Lid

    15 aug 2005
    51
    0
    0
    goedemorgen! Hier is alles heel rustig geweest vannacht! Meneertje heeft weer tot 8 uur geslapen!
    Ik ga er stiekem een klein beetje vanuit dat het vanaf nu weer goed is :)

    judithteresa: hoe is het nu met je? gebroken zeker?

    en sweetangel: volgens mij hebben onze kids een afspraak! of beide goed doorslapen of beide wakker... haha!
     
  11. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Hebben jullie deze periode toevallig ook gehad rond de 7 maanden?
    Mijn zoontje is nu 7 maanden en ruim een week oud en wordt al 7 weken bijna elke nacht 2 keer, soms 3 a 4 keer huilend en helemaal overstuur wakker. Klinkt hetzelfde als waar jullie nu mee zitten.
    Ik ben benieuwd!
     
  12. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nee sorry rond 7 maanden kan ik me niet meer herinneren, dus ik denk t niet!
     
  13. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    nou lekker weer... ze blijkt weer ziek te zijn, oorontsteking door die tamdjes die doorkomen, en nog eens flink verkouden sinds vandaag... dat word dus nog minder slaap:( gisteren wel goed geslapen want was zo moe dat ik op bed ging zitten want werd duizelig, en werd vanmorgen 8 wakker, dus bijna 6 uur geslapen! 1ste keer sinds ik keira heb! me man heeft keira steeds speentje gegeven en getroost:) die was gelukkig vrij vandaag:)

    arm kleintje, met zo een ontzettende snotneus, en ze is helemaal hees:(
     
  14. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Jeetje meid, veel beterschap met je meisje! Hopelijk als de oorontsteking weg is gaat ze ook weer beter slapen :D

    Ik zag al net aan de tijd bij je berichten dat je vannacht weer niets geslapen hebt :(

    Hier weer n goede nacht, om 5 uur speentje gegeven en ze kwam nu net voor de 1e fles. Die drinkt ze in haar bedje, dus misschien gaat ze nog wel slapen ;)
     
  15. Alberta24

    Alberta24 Lid

    15 aug 2005
    51
    0
    0
    robin heeft 2 nachten goed geslapen en daarna was het weer raak!
    maar doordat we zelf ook zo moe zijn nemen we hem ook weer bij ons in bed..
    ik zal ook eens kijken naar zijn oortjes, want als hij daar pijn van heeft als er kiezen doorkomen lijkt mij dat ook wel een logische verklaring...
    ik vind het zo zielig voor ons mannetje... zo overstuur en verdrietig...
     
  16. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Mijn mannetje spookt ook regelmatig, ben erg blij als hij 's nachts maar een keer komt. Sinds hij vorige week ziek geweest is wilde hij overdag ook steeds maar een half uurtje per keer slapen, terwijl ik juist overdag af en toe bij probeerde te slapen. Tot afgelopen vrijdag; meneertje had op het kdv al twee dagen ontzettend goed geslapen, dus maar eens geinformeerd hoe ze dat voor elkaar kregen. Tsja dat wisten zij ook niet, maar ze hadden daar wel altijd een rustig tingel tangel muziekje op de achtergrond aan staan. ook maar eens geprobeerd en meneertje slaapt dus weer. Vannacht is hij maar twee keer geweest, waarvan een keer omdat zn paracetamol uitgewerkt was ( steeds koorts en verkouden vandaar), maar hij ging ook voor het eerst sinds tijden weer gewoon slapen als hij getroost was. De laatste weken moest hij steeds aan de borst in slaap vallen. Ms een ideetje?
     
  17. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Clarike, Iman slaapt hier ook veel beter sinds ik 'tingel tangel' muziek op heb staan haha
     
  18. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    haha die tingel tangel muziek ook maar opgezet;) idd 6 uur achtereen doorgeslapen! YAY!
     
  19. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    mathijs is vannacht ook maar een keer geweest, die keer duurde het wel anderhalf uur, maar dat was omdat hij het erg benauwd had vanwege zijn verkoudheid. Nu ligt hij ook in bed met tingel tangel muziekje. ideaal!
     
  20. sophie2

    sophie2 Lid

    26 aug 2007
    67
    0
    0
    huisvrouw
    Velserbroek
    Hey,

    Hier ook veel gebroken nachten. Alleen ik heb het geluk dat een fles voeding wel werkt bij Sophie. Ze pakt haar slaap dan snel weer op. De 5 minuten methode heeft hier niet gewerkt. Ze is dan te erg van slag om dit vol te houden. Ze wil niet bij ons in bed in slaap vallen, dus dan is het een fles en hop weer haar bed in.
    Ik hoop dat deze fase snel voorbij gaat.

    Groetjes Sonja
     

Deel Deze Pagina