Wieg Romantic de luxe Wit - Mamaloes Babysjop Vind hem zo leuk. Was benieuwd of iemand ervaring heeft met deze wieg.
wat lief! k heb zoiets soortsgelijks... is alleen nog leeg maar duurt niet lang meer. maar ik denk dat het prima is?
ik heb er zelf geen. maar heb er opzich wel goede verhalen over gelezen. het is een stubenwagen. ze worden in duisland gemaakt. volgens mij is het merk alvi. er staan er ook een paar op mp. ik heb ook heel erg zitten twijfelen of ik er zon 1 wilde. maar uiteindelijk is het toch een mozesmandje op standaard geworden. ( via mp ) let wel op . dat er onzettend veel verschil in prijs zit met deze wiegjes op websites. en er zijn veel verschillende maten van. even checken
Volgens mij heb ik zo´n soortgelijke wieg. Mijn nichtje heeft er heerlijk in geslapen. Ik ben benieuwd of onze kleine er net zo lekker in ligt. Ik ga er alleen zelf bekleding bij maken. Dit witte vind ik niet zo leuk...
Die van ons lijkt er heel erg op, hebben een wit rieten mand. Vind hem super mooi, alleen het matras is super dun dus ik denk dat we daar nog een andere voor kopen
Ja ik heb deze wieg.. De kleine heeft er nog niet ingelegen want die laat nog even op zich wachten.. Ik stond eigenlijk nog best versteld toen ik de wieg uitpakte van de kwaliteit het is echt stevig riet en mooi afgewerkt.. Ook zit er van alles bij hemeltje.. dekbedje(gebruik ik niet).. lakentje (wieg is echt helemaal compleet) Op de wieltjes zit ook een rem zodat je de wieg vast kunt zetten of makkelijk aan de kant kunt rijden Levering van de webshop vond ik ook super.. werd op de hoogte gebracht via de mail dat mn bestelling binnen was en het pakket werd verzonden ong. 3 dagen later stond de postbode aan de deur