iemand ervaring met deze wieg???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tico, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
  2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Geen ervaring; maar wat mooi!!

3. parel86

parel86 Actief lid

24 nov 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat lief! k heb zoiets soortsgelijks... is alleen nog leeg maar duurt niet lang meer. :D maar ik denk dat het prima is?

4. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik heb er zelf geen.

maar heb er opzich wel goede verhalen over gelezen.
    het is een stubenwagen. ze worden in duisland gemaakt.
    volgens mij is het merk alvi.
    er staan er ook een paar op mp.
    ik heb ook heel erg zitten twijfelen of ik er zon 1 wilde.
    maar uiteindelijk is het toch een mozesmandje op standaard geworden. ( via mp )

let wel op . dat er onzettend veel verschil in prijs zit met deze wiegjes op websites. en er zijn veel verschillende maten van.
    even checken;)

5. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Volgens mij heb ik zo´n soortgelijke wieg. Mijn nichtje heeft er heerlijk in geslapen. Ik ben benieuwd of onze kleine er net zo lekker in ligt. Ik ga er alleen zelf bekleding bij maken. Dit witte vind ik niet zo leuk...

6. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Die van ons lijkt er heel erg op, hebben een wit rieten mand. Vind hem super mooi, alleen het matras is super dun dus ik denk dat we daar nog een andere voor kopen :)

7. Dnies

Dnies Actief lid

8 mei 2012
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb deze wieg..
    De kleine heeft er nog niet ingelegen want die laat nog even op zich wachten..
    Ik stond eigenlijk nog best versteld toen ik de wieg uitpakte van de kwaliteit het is echt stevig riet en mooi afgewerkt..
    Ook zit er van alles bij hemeltje.. dekbedje(gebruik ik niet).. lakentje (wieg is echt helemaal compleet)
    Op de wieltjes zit ook een rem zodat je de wieg vast kunt zetten of makkelijk aan de kant kunt rijden:)
    Levering van de webshop vond ik ook super.. werd op de hoogte gebracht via de mail dat mn bestelling binnen was en het pakket werd verzonden ong. 3 dagen later stond de postbode aan de deur:)

8. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    goede ervaringen dus! Vind hem zo leuk! Ga er maar een snel kijken denk ik. bedankt!

Deel Deze Pagina