Baby trapt tegen de blaas, veel ook!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamajens, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Hi meiden,

het is echt mega irritant; ons zoontje trapt de hele dag door tegen mijn blaas of wat er ook maar met mijn blaas te maken heeft! Ik voel het tot aan het einde van mijn plasbuik, echt schokken. Doet niet alleen zeer, maar denk elke keer dat ik enorm nodig naar de wc moet! En dat is dan helemaal niet zo..

Het is net alsof die beentjes in mijn vagina zitten.. Kan denk ik niet, baarmoeder is al over mijn navel.

Heeft iemand een enorm goede tip?

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    helaas hier hetzelfde en helaas ook geen tips :( ik duw soms wel een klein beetje de kleine omhoog zeg maar dus houd mijn onderbuik vast en dan duw ik iets omhoog anders kan ik een tent opzetten in de badkamer :D

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    De beste tip als eerste: laat je urine onderzoeken.
    Het kan inderdaad de baby zijn maar het kan ook een blaasontsteking zijn.
    Een blaasontsteking hoef je niet perse als pijnlijk te ervaren..dit dacht ik ook.
    Een blaasontsteking kan zorgen voor een vroeggeboorte.

4. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    hihi, heb ik gister ook gedaan: geen blaasontsteking. Ik had stiekem gehoopt dat dit wel zo was, dan gewoon een kuurtje en dan was ik ervan af! Maar 'helaas', brandschoon!

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oh zo herkenbaar...pff..en weet je het bleef zo tot aan de bevalling. Alleen was het bij mij zijn hoofdje wat erop duwde en dan als hij van links naar rechts schoof...ooooohh die druk...

Heb tig keren mijn urine laten onderzoeken. Het was gewoon echt de druk van de baarmoeder/hoofdje erop..

Heel vervelend..uitzitten maar..

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hmmm dan is het inderdaad je beetje die je heerlijk aan het plagen is:D nee geen tips voor helaas.

Bloemm90 vindt dit leuk.
  7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik ging dat altijd veel lopen, trap op, trap af, dan voelde ik het niet zo. maar man wat kon dat zeer doen. ook als ze de hik had... au au au. en nee het was ook geen blaasontsteking :p

8. tulip

tulip Niet meer actief

herkenbaar, zeker rond die periode. Ik dacht ook echt alsof de voetjes er van onder uitkwamen, zo laag leken ze te zitten. Heb het aangegeven bij de vk en die vertelde dat het idd puur een gevoel is...zo laag zitten de voeten niet, maar dat gevoel komt door je bekkenbodemspieren die verweken.

Kan dus geen kwaad, maar ontzettend vervelend:) het gevoel ging hier pas over toen de beeb netjes in hoofdligging ging liggen;)

newlywed2010 vindt dit leuk.
  9. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    en wanneer ging ie zo liggen ;)
    Ben wel blij om te lezen dat ik verre van de enige ben...

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Hier met 28 weken lag madam vast met t hoofd naar beneden. maar helaas zijn ook armpjes best sterk zeg maar :p

Linda89 vindt dit leuk.
  11. tulip

tulip Niet meer actief

uhh nu met 28 weken toevallig al, maar bij de oudste met 34:)

12. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Oei, vervelend he? Ja heel herkenbaar. Sinds een week ligt ons meisje goed, maar al die tijd daarvoor is ze ook een echte blaastrapper geweest. Heel vervelend, maar ja dat was nou eenmaal haar favoriete houding al die weken lang. Je doet er niet zoveel tegen.

Succes!

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier ook gehad heb na dat onze zoon is geboren gewoon moeten wennen dat ik ineens zoveel meer plas op kon houden hahaha dacht echt zo he wist niet dat mijn blaas zo groot was:D. Ik moet zeggen dat ik er in het begin ook wel een beetje de controle over kwijt was :). Ik heb verder geen tips ja het is over na de bevalling ;)

14. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Oeh zo herkenbaar! Die van mij vindt blaastrappen ook zo'n leuk spelletje. Vooral als je lekker op bed ligt om te gaan slapen. Kun je wéér naar het toilet (waar ik voor naar beneden moet).
    Ons kindje ligt nog (half) dwars met haar hoofdje links onder mijn navel, maar ik voel haar vaak onderin of juist boven mijn navel.

15. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Heel herkenbaar!!! Hier lig meneer graag in stuit, zijn favo houding en dan lekker in mijn blaas en vagina trappen! Pijn vind ik het niet, masr wel heeuul vervelend!! Ik heb er ook veel harde buiken door en als ik een harde buik heb voelt het alsof mijn blaas verkrampt. Zooo vervelend!! Heb 2 weken geleden een blaadontsteking gehad, toen kuurtje van een week maar ik dacht dat het nog niet over was. Weer plasje weg gebracht maar was toch schoon.
    Helaas dus geen tips meid, zal waarschijnlijk nog wel erger worden. Ze groeien hard en kunnen dus ook hard schoppen!!

16. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    hier ook het geval, wat ik een nog groter nadeel vind is dat ondanks ik supper getraind ben wat betreft bekken enzo geen contole meer heb en soms trapt ie letterlijk mijn blaas met kleien beetjes leeg. Het word hier al tijd voor een inlegkruisje....
    Met mijn werk is er niet ten alle tijden een toilet in de buurt dus zal ik het wel vaak even moeten ophouden, geen succes!
    Als ik moet niezen moet ik ook als de donder mijn benen kruisen, anders droog pak aan ha ha

17. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Oh verschrikkelijk. Soms moet ik wel drie keer in een half uur. En het voelt ook zo onprettig !

18. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    wat fijn om dit topic te lezen!!! ik loop ook in mn 21ste week en ken het probleem maar al te goed!! denk de hele dag dat ik als een gek moet plassen! kan zo 5x in een kwartier gaan!! kontinu die druk om mn onderbuik en dus blaas!! heeel irritant! doet ook echt zeer onderin mn buik! en ik kan smorgens als ik mn ogen open doen, net aan de wc redden...tijd voor een wekker snachts denk ik!
    en t ergste ...gister ben ik met spoed naar zh geweest. dacht dat ik vruchtwater verloor. na verschillende testjes en onderzoeken...bleek dit urine te zijn! :( schaamde me rot!!! maar kleine verdrukt mn blaas nu zei de gyn. en doordat de boel idd week wordt, kan t zijn dat je geen controle hebt, en dus wat urine verliest !

Deel Deze Pagina