Ik ben vandaag begonnen met Primolut. Dit omdat mijn ongi nu al ruim 8 weken wegblijft. Moet nu eerst 10 dagen slikken en dan moet binnen 3 dagen een bloeding tevoorschijnkomen. Nu weet ik dat er meer meiden zijn die dit wel eens voorgeschreven hebben gekregen. Ik vraag me af of na een kuurtje Primolut de cyclussen meteen weer op gang kwamen? Of blijft het dan aanrommelen? Elk lichaam is natuurlijk verschillend, maar ben benieuwd naar de reacties.! Bedankt en heel veel succes allemaal! (ik stel vanavond wel een hoop vragen , voetbal op tv hè dus heerlijk achter de pc)
Primolut werkt maar eenmalig. Het wekt een onttrekkingsbloeding op. Daarna moet je lichaam het zelf weer oppakken. Ik heb PCOS, dus mijn lichaam is continue in staking.
Ik heb ook pimolut geslikt... daarna niets... Ging fout, hevige menstruatie, superveel pijn, geloof dat ik dagen plat heb gelegen. Ik neem (op medisch advies) na 45 dagen 1 anticonceptiepil, en daarna breekt de bloeding door.
Ik heb nu 2 ronden Provera gehad, is geloof ik ongeveer hetzelfde. (weet iemand het verschil??)) In ieder geval was de cyclus daartussen ontzettend kort, maar in die cyclus heb ik ook geen eisprong gehad. Dat kwam uit de bloedtest in die cyclus...
Hoi, ik heb hetzelfde gehad. 10 dagen primolut met ontrekkingsbloeding als gevolg. En zowaar....ik werd daarna weer vanzelf ongesteld. Steeds een cyclus van 6 weken nu. Niet ideaal, maar ben 1 jaar uberhaupt niet ongesteld geweest. Dus bij mij heeft het gewerkt.
Thanks voor jullie reacties! Ben zeer benieuwd hoe mijn lichaam op Primolut gaat reageren. Succes allemaal.