Hoi meiden, Nog 4 weken en dan is ze er.....maar nog geen echt gevoel bij de naam die we hadden. We hadden/hebben wat ik op zich heel mooi vind, maar ik twijfel. Haar haar zusje heeft een stoerdere naam....Nikki. Eigenlijk vind ik een stoere naam.er misschien beter bij.passen. Of stoer maar toch meisjesachtig.... Alle tips zijn welkom.....kom maar op met die namen.......
Nikki & Lieke Nikki & Maud Nikki & Robin Nikki & Rosa Nikki & Lotte Nikki & Lisa Nikki & Esmee Nikki & Julia Nikki & Dana Nikki & Bente Nikki & Ilse
Benthe en Robin vind ik heel leuk. Wat vinden jullie van bijvoorbeeld Keet-Lynn (caithlynn) of ruby of rubyanne?
Keet-Lynn zou ik eerder aan elkaar schrijven Nikki & Caithlyn Nikki & Katelynn je hebt hiervan een hoop varianten Nikki & Kate Nikki & Lynn
Katelynn vind ik wel leuk en Ruby ook maar Rubyanne vind ik een beetje too much. Zou het wel als Katelynn schrijven want Keetlyn is half engels en half nederlands in 1 naam en dat ziet er erg onintelligent uit. Andere opties Nova Nola Nena Lynn Livia Lova Jade Yara Ava Faye Liz Zara Bibi Babs
Ik vind Keet of Kate er erg leuk bij! Maar wat was de naam die jullie nu hebben? Hormonen kunnen een boel doen hoor, dus niet zo maar switchen, krijg je misschien spijt van!
Keetlyn is inderdaad een beetje dommig. Half Nederlands en half Engels zoals iemand al zei. Ruby vind ik ook nog steeds prachtig!! We hebben nu Yenthe......wat vinden we ervan ladies?
Nikki & Lola Nikki & Hanna Nikki & Lizzy Nikki & Nomi Nikki & Naomi Nikki & Evie Nikki & Rhode Nikki & Khloé