Help!! Ik ben nu 38 weken zwanger en we komen maar niet uit een jongensnaam. We weten het geslacht nog niet van ons 2e kindje dus we moeten echt een jongensnaam hebben! Onze dochter heet Yona, de naam moet natuurlijk wel een beetje bij haar naam passen! De enige 2 optie die we zelf hebben kunnen bedenken zijn Rens of Jamie maar bij beide hebben we niet het wauw gevoel. We willen liever geen lange naam en wel een beetje een stoere!
Chivaro-Chivano-Chevano Dani Devin Devano Dion Dylano-Delano Gelani Jelani Kenley Luciano Nilo Rayvano Rivano Vigo
Yona, mooie naam Pfff ja ik vind t ook erg moeilijk, maar ben wel benieuwd, hier hetzelfde probleem gehad, jongensnaam is echt moeilijk, dus ik lees zeker mee
Haha, dat hadden wij ook toen ik zo ver was van de tweede. Wij zijn toen uitgekomen op Evyn. Dat is een oude keltische naam, niet iets wat we zelf verzonnen hadden. Die Evyn gaat er hier niet meer komen, dus je mag de naam hebben De iets gebruikelijker spelling Evan kan natuurlijk ook...
Yona en Rune Yona en Diede Yona en Dinand Yona en Milo Yona en Alix Yona en Mirko / Mirco Yona en Stein Yona en Cas Yona en Brent Yona en Twan Yona en Mats Yona en Olaf
Yona en Keo Yona en Yari Yona en Leco Yona en Devi Yona en Tygo Yona en Paco Yona en Ischa Yona en Hayo
Moeilijk hé, wij hebben er ook zo'n moeite mee. Van de suggesties die ik hier gezien heb vind ik bij Yona het leukst; Boaz Tygo Levi Mirco Zelf zou ik nog de naam Fabio aanraden, Yona & Fabio klinkt goed vind ik
Thnx meiden voor het meedenken! Kian is super alleen vindt mijn man het niks Cas ook helemaal super alleen mijn man heet Kasper! Tygo geweldig alleen zo heet onze hond Yuri vindt mijn man super alleen we willen niet dezelfde voorletter en Yuri anders geschreven vinden we niet mooi Boaz, Finn, Milo dat is niet echt mijn ding Mick is echt een goede optie!
Bij mij staan Jens en Tim heel hoog op het lijstje, alleen vindt mijn man Jens niks (maar ik heb nog tijd genoeg om op hem in te praten) en Tim staat wel weer erg hoog in namenlijsten. Maar ken ik jou niet van een ander forum