Overal baby's!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mommysince13, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ben zoooo gefrustreerd!

Al een poosje zit ik (en mijn man eigenlijk ook) weer sterk met het gevoel dat het tijd word voor een broertje of zusje voor ons meisje..
    Maar, financieel is het nog niet handig, daarom hebben we besloten om het er in januari of februari nog eens over te hebben..

Maar echt, ik zo OVERAL baby's en dikke buiken! en dan de ene na de andere in de omgeving die een zwangerschap aankondigt.. Ik wil ook :(
    echt lekker in tweestrijd tussen mijn gevoel en mijn verstand

Meer dames dit 'probleem':(

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hier ook! We hebben nog niet besloten wanneer we precies gaan beginnen. Ik weet alleen dat het binnenkort zal zijn. Nu is mijn kinderwens zo groot dat ik toch liever gister als vandaag begin. Maargoed ik wacht geduldig af tot we er samen uit zijn.

Alleen nu heb ik dat probleem dus ook, lijkt wel of ik overal zwangere vrouwen en/of baby's zie. Ook ben ik gewoon een beetje bang dat een van mijn stiefzussen eerder zwanger zal zijn. Mijn stiefzussen hebben nog een kinderwens alleen weet ik niet wanneer ze eraan gaan beginnen. Maar het idee dat ze me voor zijn.. daar krijg ik echt een gehaast gevoel van. Vind het vervelend van mezelf want ik gun het ze wel gewoon. :(

3. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Owja zeker weten! Ik werk in een supermarkt dus helemaal veel vrouwen en kinderen.. Daarbij is mijn schoonzus ook nog eens zwanger

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ciprilla, wij ook nog niet zeker wanneer we er aan gaan beginnen gaan alleen in januari weer bespreken of het dan handig is, zodat baby's niet het constante onderwerp van gesprek is.. Maar manlief zei gister nog dat ons meisje een lieve grote zus zou zijn.. Naja is zij ook nog maar 2 dus alle tijd Hihi

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Oei Iertje lijkt me helemaal lastig als iemand zo dicht bij zwanger is, met familie is er ook niet over te praten want dan gaan ze geheid om de haverklap vragen of je al zwanger bent..
    Hier trouwens wel steeds meer vrienden die zeggen "en wanneer komt de 2e?"

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Nathalja: En lukt het je dan ook om niet over baby's te praten tot januari? Ik heb daar best moeite mee, ik praat nual het liefste over wanneer gaan we nou beginnen etc. Mijn vriend houd het nog even af vanwege praktische redenen, geef hem groot gelijk. Maar kan echt mijn mond er niet over houden, ookal zou ik dat wel willen.

7. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Pff, vertel mij wat! Ik lijk het ook constant om me heen te zien/horen na mijn MA.
    Maarja het komt natuurlijk omdat je er (onbewust) meer mee bezig bent ;).

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ciprilla, over baby's in het algemeen hebben we het nog wel, maar over wanneer we gaan proberen voor een 2e dat niet, juist omdat we allebij wel willen maar het nog niet handig is het maakt het alleen maar lastiger het er over te hebben en dan elke keer 'nee' te horen..

9. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Hier al zeker een half jaar een sterke wens voor een tweede. Zoonlief is bijna 1 jaar. Ik geef nog borstvoeding, heb nog geen cyclus, financieel lukt het nog even niet en zo zijn er nog wel wat redenen. En toch ... De wens is groot. Ik zie ook steeds meer baby's en zwangere vrouwen. Ik hoop dat het toch niet heel lang gaat duren voor we aan de slag kunnen voor een tweede. Bij zoonlief heeft het ook anderhalf jaar geduurd voor het raak was.

10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hahahah ik voel exact wat jij voelt :) Behalve dat wij dan voor een eerste zouden willen gaan. Maar overal zwangeren, baby's en peuters nu, niet te geloven haha.
    Kan ook m'n mond er niet meer over houden. En ook wij wachten tot het een beter moment is, hopelijk ziet de nabije toekomst er rond januari/februari er stabieler en beter uit. Fingers crossed!

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik denk dat wij het ook gewoon eng vinden om aan een 2e te beginnen, toen ik in verwachting was van Emily ben ik mijn baan kwijt geraakt en vind in deze tijd maar nieuw werk (ik ben bloemist/verkoper en ik ben dus voor de meeste winkels te oud) heb nu sinds een half jaar weer een baan, maar mijn contract loopt weer bijna af weer onzeker natuurlijk.. emily zal het echt leuk vinden grote zus te zijn, ze is altijd zo lief voor andere kindjes op het Kdv zeggen ze ook vaak dat ze de baby's zo leuk vind.. Net een grote verbouwing achter de rug die nog niet helemaal klaar is en dat heeft ook de financiële draaglast (zeg ik dat zo goed?) al met al lijkt het ons dus nog niet handig.. Maar indd word het steeds lastiger om er niet over te praten

12. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Hey meiden, ik sluit me ook aan!
    Mijn man en ik hebben ook besloten om nog een paar maand te wachten met proberen voor een volgende. Nu wonen wij in het Midden-Oosten en het lijkt werkelijk of ze hier nóg meer baby's en zwangeren hebben dan thuis. ;)

Met 'ooooh's' en 'aaaah's' kijk ik hier vaak om me heen, maar ik heb vertrouwen in onze keuze om volgend jaar te starten.
    Tot die tijd maar met kriebels in m'n buik kijken naar kleintjes die toch nooit zo schattig zullen zijn als mijn toekomstige. ;)

Deel Deze Pagina