.... en normaal zou ik denken geen probleem, komt vanzelf binnen. Maar wij gaan morgen eindelijk trouwen en om voor onszelf helemaal zeker te weten dat we alles gedaan hebben en alles bij elkaar gezocht hebben, waren we op zoek naar de offerte van de locatie. Deze gevonden en daarbij zat ook het prijsoverzicht van de gemeente. Na die doorgelezen te hebben bedachten wij ons die nog helemaal niet betaald te hebben en dat we een nota van de gemeente niet hebben ontvangen en dus niet betaald hebben. De overige zaken zoals id bewijs van ons en de getuigen en de trouwambtenaar is natuurlijk wel gedaan. Mijn bijna man zegt, die komt vanzelf, is hun fout, de gemeenteambtenaar heeft er ook niks over ge zegt toen ze hier was. We hebben zelf later nog contact opgenomen met de gemeente omdat we maar niks hoorden van de ambtenaar.( bleek dat onze 1e en 2e keus niet meer voor de gemeente werkten, fijn dat ze dat even zeggen, maar goed ). Zou dit een probleem zijn? Niet dat morgen ineens blijkt dat ons huwelijk niet geldig is ofzo...... je zou denken dat je dan echt wel iets hoort toch? Sorry, een beetje een hysterische bijna bruid
Het kan zomaar dat deze nota pas achteraf komt, is dat gek gedacht? De rekening van een feestzaal komt toch ook pas achteraf? Of staat er op de offerte dat je vooraf moet betalen middels zelf overmaken?
Lijkt mij dat het gewoon allemaal in orde is? Aangezien de overige zaken ook geregeld zijn en bevestigd door de gemeente? Ik snap je stress, zal ook deels de spanning zijn misschien voor morgen? Hopelijk hebben jullie een mooie dag morgen
Er staat idd dat we de nota 6 weken van te voren moeten betalen, maar dat we daar een nota van zullen ontvangen van een andere afdeling.... Hoop dat we hem nu achteraf zullen ontvangen zoals je zegt, maar er staat alleen zo duidelijk in de brief dat die vooraf voldaan moet worden dat ik nu heel erg twijfel....