Hoi hoi, Ik ben opzoek naar vrouwen die net als ik 30+ zijn en gaan starten met IUI. Ik ben 32 jaar en ben al ruim een jaar heel gelukkig met mijn vriend. In 2011 kreeg ik de diagnose PCO. In augustus 2012 heb ik een punt gezet achter mijn relatie en heb nu een ontzettende lieve vriend. Beide hebben we een kinderwens en vorig jaar Mei hebben we besloten om er voor te gaan. In augustus bleek dat de PCO verdwenen was en helaas is het nu weer terug. In overleg met onze fertilteitsarts hebben we besloten om voor het IUI traject te gaan in de hoop dat onze wens gaat uitkomen. Liefs Junyor
Ik wil je heel veel succes wensen in het traject dat voor je ligt. Vanwaar de keuze direct met IUI te starten? En ik ben heel benieuwd wat het inhoudt dat de PCOS eerst weg was en nu weer terug is? Ik heb ook PCOS en wij zitten sinds oktober 2012 in de medische molen. Eerst ovulatie inductie, 12 cyclussen en we gaan over 2 cyclussen over op IUI.
Hoi hoi, Vorig was de PCO verdwenen... Mijn arts had dit nog nooit meegemaakt... Helaas is het nu weer terug.. Na 3/4 jaar zelf proberen moeten we dus wel naar de fertiliteit vanwege de PCO. Vanwege onze leeftijd kiezen we nu dus heel bewust voor de IUI omdat de kans op een zwangerschap hierbij groter is. Maandag ga ik beginnen met spuiten. Heb je al onderzoek gehad of je eileiders open zijn?
Beste Junyor, Ik ben nu 30 jaar en sinds april 2012 bezig voor ons eerste kindje. Tot op heden niet gelukt. We hebben het onderzoekstraject al doorlopen, daar kwam niks uit. Alles bleek goed te zijn, we kregen nog een half jaar tot een jaar om zelf te proberen. Na de zomervakantie beginnen wij ook met IUI met lichte hormoonstimulatie. Wel spannend allemaal hoor!
hoi hoi, zo te lezen zitten we allemaal in hetzelfde schuitje. spuiten jullie nu ook al hormonen?? Ik begin morgen met Gonal F 50 IE Liefs Jun