Hahahhaa, ja echt naaien, met een naaimachine! Ik heb er eentje gekocht vorige week en heb het monster al uitgebreid bekeken en bewonderd. Lijkt me geweldig om daarmee leuke dingetjes te maken! Zit nu te bedenken wat ik eens zal maken. Denk dat ik met een kussentje ga beginnen, ff oefenen... Maar ik heb een probleem; op de dagen dat er lapjesmarkt is bij ons, werk ik . Iemand tips hoe ik anders aan goedkope stofjes kan komen?
hier in het noorden hebben we lapjesland, ook redelijk betaalbaar! Leuk man ik wil ook heel graag weer aan de slag maar ik heb er momenteel het budget ff niet voor om een nieuwe aan te schaffen Veel plezier!
Sorry?! Geintje hoor.. Er zal vast wel iemand zijn die je kent die voor jouw wil gaan naar de markt of die toevallig op die dagen naar de markt gaat? groetjes Ozzy
Wat leuk Ozgul, kun je een beetje naaien? Het lijkt mij erg leuk om van alles te maken met een naaimachine, maar helaas heb ik wat dat betreft twee linkerhanden.
Hm lapjesland, ik zal eens ff kijken! Dankjewel! Ja echt leuk, heb er zin in! Al heb ik er geen vertrouwen in dat ik echt meesterstukken ga produceren, maar oefening baart kunst!
kijk op www.destoffenkraam.nl en vooral een super site www.sancho.nl ik haal er al mijn lappen vandaan en goedkoop ook, verder zijn de bizzkids bladen super en, en .... ik kan er uren over doorgaan, maar als je interesse hebt hoor ik het wel
haha, kijk maar eens op sancho, en de stoffenkraam, en dan hoor ik het wel. Hdel veel info is op sancho te vinden en ook erg gaaf www.klickundblick.de!
Bij de hema hebben ze soms van die bakken met kleine stukjes stof voor een prikkie.. Mijn zus heeft oa deze stof daar vandaan... http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=28300
zie dat je in amersfoort woont. even een dagje naar hilversum. daar zit van der lee (vlak bij het markt terrein). heel veel stofjes en heel goedkoop. veel naai plezier
voor stof kun je nog beter naar karteris gaan. de goedkope stoffen en super uitverkoop van bizzkids bbg stoffen, zit ook in barneveld en ik geloof arnhem. Is super www.karteris.nl
Wat leuk zeg! Ben nu druk bezig met een boxkleed, en heb net een voedingskussen gemaakt met extra hoes. Het is echt superleuk om te doen. Wat betreft stoffen. Er zijn regelmatig stoffenmarkten/beursen door het hele land. iedere zaterdag is er in utrecht een lapjesmarkt. En idd van der lee in hilversum is ook zeker de moeite waard. Weet niet op welke dagen je werkt. Maar als je de kans hebt is woensdags een hele goede dag om naar hilversum te gaan, dan is er nl ook markt waar vaak ook stoffenkramen staan. Succes. Liefs
Wat een goed idee om zelf een boxkleed te maken! Die dingen zijn mega-duur in de winkel. Uhm, heb je een patroontje voor me?
kijk even in mijn album, daar staat een boxkleed, die ik zelf gemaakt heb. En ook de voedingskussen en een jasje. Ik haal de meeste lapjes bij de stoffenkraam. Die staat hier iedere vrijdag op de markt. Voor een meter stof betaal je 2.50 euro. Daar voor kan je weleens iets mis naaien. Heb je geen oude gordijnen oid om mee te oefenen? Zo ben ik ook begonnen. Dan is het geen ramp als het niet lukt.
@ adine, mooi boxkleed. Is dat stof van de Ikea? Daar ben ik nu mee bezig. Het kleed waar ik mee bezig ben heeft hetzelfde idee als dat van jou, alleen met iets kleinere vakken ,denk ik. Wat heb je als vulling genomen en hoeveel lagen? Een waarschuwing voor degene die er ook aan willen beginnen. Als je eenmaal begonnen bent werkt het erg verslavend. Althans voor mij. Kan wel bezig blijven. Liefs