Ik ben nieuw hier en wou graag meekletsen over zwanger worden. Ik ben sinds eind januari gestopt met de pil na die zo'n 10 jaar geslikt te hebben. Mijn vriend en ik zijn al 8,5 jaar bij elkaar en willen heel graag een kindje. Nu heb ik laat van zeer onregelmatige cyclussen, namelijk 35-51 en zit nu op dag 30. Toen ik na 6 weken nog niet ongesteld werd ben ik naa de ha geweest. Die gaf aan dat ik moest temperaturen, dus daar ben ik mee begonnen sinds 18 april. Nu zit ik met het volgende: deze cyclus ben ik gevoelige ovulatietesten gaan gebruiken naast het temperaturen. Ik heb een vrij lage temperatuur. Nu had ik 15 mei een dikke controlestreep en een lichte lh streep (volgens bijsluiter; nog geen lh, maar niet helemaal negatief), 16 mei een hele positieve ovulatietest en sindsdien telkens een licht positieve test Zoals de eerste. Wel blijft mijn temepratuur laag zoals altijd (rond de 36,3). Vandaag is mijn temperatuur 'gezakt' naar 36.1. Weet iemand of ik wel een eisprong heb gehad of misschien vals positieve testen heb gehad? Het zijn trouwens gevoelige testen van Sensitest. Hier hou ik mijn temperatuurkaart bij; 44dd53 Ovulation charts on FertilityFriend.com Alvast bedankt voor het kijken! Groetjes, Michelle
Dank jullie wel voor het kijken! Snap er niks meer van, vandaag toch even getest ivm lagere temp en die test is volgens mij weer positief..
Vind ik ook.. Ik zou eigenlijk de gevoelige ovutestjes van Sensitest niet gebruiken, omdat ze heel snel een goede tweede streep geven.. Ik heb goede ervaring met de testen van Zwanger & Kids. Daarvan is de tweede streep meestal niet zichtbaar danwel heeeel licht, maar als ie positief is zie je dat ook gelijk. Voor mij heel duidelijk dus
Hij is inderdaad wel mooi donker.. Denk dat ik je alsnog andere ovutestjes zou aanraden. Misschien zijn deze testen bij jou te snel positief dat kan ook he. Elke vrouw maakt de hele cyclus door LH aan, alleen rond de eisprong vindt er een piek plaats..
Kan je die via internet bestellen? Ik gebruikte eerste gewone ovu testen van sensitest maar die werkten bij mij totaal niet, volgens hun website waarschijnlijk omdat ik te weinig lh aanmaakte voor de gewone testen. Ik heb ze helaas niet meer, alleen de gevoelige heb ik nog. Moet zeggen dat deze streep nu nog iets duidelijk is dan de test van 16 mei
Je kunt ze inderdaad gewoon bestellen via de website van Zwanger & Kids Ik heb niet echt goede ervaringen met de ovutesten van Sensitest. Maar zou sowieso voor de zekerheid ff klussen vandaag als ik jou was
Ik zal eens op de website kijken en ze bestellen voor de volgende ronde (al hoop ik natuurlijk niet dat die komt). Vanavond gaan we zeker klussen haha. We proberen vanaf ongeveer dag 10 sowieso om de dag te klussen al is dat niet altijd haalbaar ivm mijn onregelmatige diensten, al is het deze maand wel gelukt