Hallo dames, vandaag ben ik 4+6 weken zwanger. Ik heb zeker een week lang dagelijks meerdere malen krampen gehad. Het viel me op dat dit sinds afgelopen maandag veel minder is geworden. Ik voel me ook niet zwanger dus had ik me onzekerheden aan mijn fertiliteitsarts verteld. Ik mocht bloed komen prikken en zei vertelde me dat me zwangerschapshormoon mooi gestegen is. Alleen heb ik sinds een paar uur geleden bruin bloedverlies (niet heel veel) en zijn mijn borsten opeens niet meer gevoelig. Kan het toch zijn dat ik een miskraam krijg?
Ja dat kan. Je hebt geen garanties helaas. Maar je hebt ook nog alle kans om wél met een gezonde baby in je armen te eindigen Nu, op dit moment, ben je zwanger. Dat is een feit
Dit is in ieder geval niet echt een gek verhaal Mooi gestegen hCG is goed, bruinverlies maakt onzeker. Het blijft afwachten in deze onzekere weken. Succes!
Dankjewel! ja het is alleen meer dat me symptomen zijn afgenomen sinds een paar dagen. En omdat nadat ik bruine afscheiding heb gehad me borsten ook meteen niet meer gevoelig zijn….
Ik hoop het ! het is alleen meer dat me symptomen zijn afgenomen sinds een paar dagen. En omdat nadat ik bruine afscheiding heb gehad me borsten ook meteen niet meer gevoelig zijn….
Blijft altijd afwachten helaas.. Kan beide kanten op. Bruinverlies betekend niet per definitie een miskraam. Bruin is oud bloed, dus niet van nu. Maar het kan wel zijn dat een miskraam begint met bruin... Zolang het nog niet rood is zou ik me nog geen zorgen maken. (makkelijk gezegd dat weet ik..) Kwaaltjes kunnen sowieso wel erg wisselen. Sterkte, die onzekerheid is vreselijk.
Krampen werden bij mij minder vanaf 5 weken. Ik was er ook van overtuigd dat het mis zou gaan. Ik had ook geen pijnlijke borsten waar ik iets aan kon afmeten (want ik heb geen borsten meer) en ik snap je onzekerheid volledig! Tijdens de zwangerschap is alles zoveel beter doorbloed! Hopelijk ligt het daar aan! En ja, helaas kan dat ook slecht nieuws betekenen... Hoe hoog was je hcg?
Ik had bruin a licht licht roze bloed verlies tot 6 weken en plots gestopt en nu 12 weken zwanger en alles is in orde.
Hoi dames, Dank voor jullie reactie bruine afscheiding is na een paar uurtjes gelukkig gestopt! Het was uiteindelijk niet veel wat ik verloren heb. Sinds vanochtend toch weer last van gevoelige borsten. De krampen die ik dagenlang had voor de bloeding heb ik geen last meer van.. dus dat maakt me nog wel een beetje onzeker. Voor de rest geen zwangerschapsymptomen