Ongesteld en echt ongelofelijk sjago, tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb sinds ik geen pil meer slik, (ik word daar depressief van) last van ontzettende sjagerijnige buien als ik ongesteld ben. En dan echt echt echt heel erg. De enige die ik ontzie is mn dochter. Ik weet zelf ook dat ik onredelijk wordt, ik maak ruzie met mn man om niks, op mn werk krijgt mn hele team elke maand een uitbrander...
    Zijn er meer meiden die dit hebben? En is daar wat voor? Volgens de ha alleen de pil, of mezelf opsluiten haha :) Allbei niet echt een optie dus!!

Groetjes van grumpy marijke:x

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Sja, hier hetzelfde verhaal:D. Ik ben destijds ook gestopt met de pil, vanwege er zeer heftig op reageren, en ontzie in die tijd alleen de kinderen. M'n partner laat het zich gewoon aanleunen en doet alsof er niks aan de hand is die dagen;). En eigenlijk vind ik het wel best, die paar afreageerdagen in de maand. Maar dat komt vast ook omdat niemand er hier moeilijk over doet.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zoals de dokter al zei jezelf opsluiten in de slaapkamer :D?

Maar ben je sjaggie door de buikpijn of gewoon zomaar?

4. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Bij mij helpt chocolade eten! Niet dat ik me dan weer heel goed voel, maar het is net of ik daar wat rustiger door wordt en dus minder snel uit mijn slof schiet.

Succes (ook voor je man en collega's :p)

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Gewoon zomaar. Ik voel het al opkomen, en dan probeer ik het nog in te houden, maar dan ineens........ BOEM!

Tis echt raar, juist omdat ik eigenlijk altijd heel makkelijk ben, ik word nooit snel boos en onvriendelijkheid is al helemaal niks voor mij..

Chocola eten, ik zou wel willen maar ik pas net weer in maat 38 en dat wil ik graag zo houden haha :)

6. Tink

Tink Niet meer actief

Oei, een wandelend PMS'je :) :). Het is lang geleden dat het hier zo erg was, maar op die dagen wachtte ik tot iedereen de deur uit was en gaf er dan maar een beetje aan toe. Lekker mopperen op alles en iedereen, en in geval van buikpijn gewoon terug mijn bed in!

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    een spiraal nemen.

ik heb ook weleens gehoord dat er medicatie voor pms is maar het fijne weet ik er niet van.

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh ik herken dat wel zeg... heb het altijd in de stopweek en zodra ik weer begin met de pil is het over... vreselijk he die hormonen!! wat bij mij helpt is even wat voor mezelf gaan doen en manlief past dan op... ga ik ffe lekker naar de stad iets leuks voor mezelf kopen.... haha.. kom dus meestal terug met kleding voor de kids en manlief maargoed..... wel fijn om dan even niemand tot last te zijn met je nare gedrag denk ik dan....

mijn kids ontzie ik ook natuurlijk maar ze merken echt wel dat ik me niet helemaal fijn in mn velletje voel....

Deel Deze Pagina