Meiden, Wij kunnen onverwachts toch nog een weekendje weg!!!! Maar met een beperkt budget. We willen graag in een huisje, hoeft niet heel luxe ofzo... Beekse Bergen gekeken= te duur Center Parcs= te duur Ben ook een beetje inspiratieloos eigenlijk Als er een zwembad is, en een restaurantje, wat andere kindjes is het voor ons al prima! Wie denkt er mee? Thanx...
wij zijn kort geleden naar de katjeskelder geweest. Was dan wel een midweek en koste ons 100 euro. http://www.katjeskelder.com
Spaar je airmiles? Anders kun je met korting naar een park van Landal. Ik wil wel voor je zoeken, vind ik leuk Moet het in Nederland zijn? Hoeveel km max?
bungalowpark panjevaart in hoeven zit groot zwembad bos etc aanis leuk voor de kindjes ik woon er 5 min vandaan
je kan ook kijken op travelbird.nl hebben ze iedere dag een andere aanbieding. Zitten soms echt hele goedkope bij.
Hunzedal in Borger, super voor kids. In een chalet ben je niet veel kwijt. Is nu van roompot. by the way, drenthe is sowieso altijd een van de goedkoopste provincies om naar toe te gaan.
Oooow horendol wordt ik ervan!!! heel internet staat vol en ik wordt er knetter van!!! hihi Maar heb al iets in Limburg, in Weert of Arcen. Maaaar, zie nu meer leuks dus ga ff verder neuzen!
je kan ook eens bij landal kijken bij last minutes....of inderdaad bij vakantieveilingen.nl Heb je ook weleens kans... succes
bij Actie van de Dag | Hotel Hoogeveen | Alleen nu te boeken heb je elke dag nieuwe vakantieaanbiedingen ook voor weekendjes...je kan ook vooruit kijken wat er aangeboden wordt op welke dag. je hebt ook nog BiedFabriek | Vakantieveilingen bij afslag - bungalows, vliegreizen, kamperen, hotels, dagje uit etc. is bijna zelfde concept als vakantieveilingen. suc6 met zoeken!!
Vakantieveilingen hebben niet zoveel bungalow parken of zit ik nou met me neus te kijken? Zit nu indd op bungalows.nl
Nou heb geboekt hoor!!! Pfff wat een hoop dingen zijn er! jemig... Hoop dat ik wel wat leuks heb gekozen...wel spannend... http://www.bungalows.nl/index.php?m=bungalow&bngStartDate=0-0-0&bngSearchType=simple&bngPeriod=0&bngPark=866$Roompot%20Vakanties%20Weerterbergen&bngChain=0$&bngLocation=-1$_260$NL-Limburg&bngSearchword=&bngAccomType[]=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3&bngAccomType[]=9&ref=iframe_menu_header.php&specId=-1&bngNoPersons=1&strFlag=FromHeader&bngIsZoeken=1
oeh shit, linkje is gek:d Deze is beter! Wel iets boven het budget, maargoed... God zeg wat spannend dat boeken! (hier spreekt een zeer onvervaren vakantieboeker Roompot Vakanties Weerterbergen - Bungalows.nl