Heey meiden, Ik heb bij mezelf nog nooit rekbaar, vruchtbaar slijm ontdekt.. Herkent iemand dit? Is dit een slecht teken of maakt het niets uit?
Afgelopen cyclus heb ik voor het eerst rekbaar slijm ontdekt. Waarschijnlijk had ik dit al wel eerder maar nu kwam het ook echt naar buiten tijdens het afvegen. doe je wel eens de tampontruc? twee vingers in de vagina, vagina aanspannen en dan je vingers eruit halen. Vingers uit elkaar doen en wanneer je dan draden kunt trekken zit je in je vruchtbare periode (waarschijnlijk).
Ik heb al vanalles geprobeerd, haha! Nog nooit iets ontdekt waar ik draaden mee kan trekken.. Maar las al dat niet iedereen dat heeft. Ik ga gewoon verder zoeken! Dank je wel voor de reacties!
Hee meid.. İk heb ook nooit slijm of wat dan ook gezien bij my hoor.. je moet geen zorgen maken.. is niet zo erg als je geen dradige slijm hebt.
Hier nooit vruchtbaar slijm gevonden. Hoeft ook niet, het kan zo diep zitten dat je er niks van merkt... En zie mijn banner
Heb er nooit echt naar 'gezocht', tot voor kort ook nog nooit van gehoord. Tis me iig nog nooit opgevallen.
Nou ik heb zelf ontzetten veel vruchtbaar slijm en mijn zusje dus ook helemaal niets. Toch is zij nu zwanger en ik niet (Allebei laag AMH trouwens)
Ik heb er nooit draden van kunnen trekken. Bij mij is het eerder wat wateriger met vlokjes erin. Maar na zoveel jaar leer je je lichaam beter kennen, ook je cervixslijm patroon. Maak je maar niet te veel zorgen, bij elke vrouw is het anders.