Esmee poept de laatste tijd niet vaak. Ze heeft dinsdagmorgen gepoept en vanmorgen weer. Dat is dus eens per 4 dagen. Ze krijgt alleen 4 flessen van nutrilon forte, verder geen potjes of nutrix. Is dit wel normaal?
Als ze geen moeite moest doen om te poepen dan is het niet erg hoor.. Ieder kind is anders. Kian poept iedere dag 1x.
weet wel dat het bij borstvoeding zo kan zijn dat de voeding zo danig goed afgestemd is op de behoefte dat die in zijn geheelword opgenomen en geen afvalstoffen overblijven.. of dat met Flesvoeding ook zo kan zijn weet ik niet, En idd geen moeite met poepen, dan zal het geen probleem zijn
Bij flesvoeding hoord het elke dag tezijn, om de dag kan ook als ze er maar geen last van hebben Britt heeft zins ze over is op de fles ook om de 2 a 3 dagen een keer ontslasting en ze heeft er dan ook veel last van, erg zielig... Ik gebruik nu nutrilon omneo.. Met de hoop dat het nu iets verbeterd
Ik heb het idee dat Esmee er wel last van heeft. Er komt ook vaak eerst een harde knikker en de volgende dag de rest. Ze slaapt dan overdag weinig, vanmorgen heeft ze flink gepoept en nu slaapt ze weer wat beter.
hai nou mijn dochter ken ook slecht poepen en is ook niet om de dag! het cb heeft gezegd dat het niet zo erg is als ze er geen last van heeft en geen opgezette buik heeft! ik ken zelf ook slecht naar de wc dus misschien heeft ze het wel over genomen!
Marij poept ook eens in de 2 / 3 dagen. Maar das helemaal niet raar zegt het cb. Ieder Kindje heeft weer een ander ritme. Ik hoef ook niet elke dag ook 1 x 2/3 dagen terwijl mijn vader 2 x per dag gaat. Zolang ze geen last heeft en poep "vloeibaar" is (geen keuteltjes) is er geen probleem.
Oei, dan is Glenn weer een buitenbeentje met zijn 3 a 4 x per dag. Ik heb gelezen dat je idd moet kijken naar je zoon/dochter hoe die zich voelt. Zijn het harde keutels, dan de voeding aanlengen met 10cc water. Dus bv 190/6 ipv 180/6. Zo krijgen ze meer vocht binnen en hetzelfde aantal kcal/voedingstoffen. Wat ik mocht proberen toen het bij Glenn ook slecht ging, was Lactose-siroop. Maar heb dit wél in overleg gedaan met CB én HA. Die hebben de hoeveelheid bepaald.