Druk druk druk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Belindada, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Dag dames,

Dit onderwerp is vast al eens langs gekomen. Maar mij zoon is nogallll druk :cool:. Hij is 8,5 maand, dronk al razend snel zelf zijn flesje leeg, kroop met 7 maanden al als een wilde tijger door de kamer. Hij wil de hele dag actie. Hij kan 5 min alleen spelen maar verder wil hij het liefst overal bij zijn als je wat aan het doen bent. Hij heeft alles in de gaten en als hij zijn zin niet krijgt of het lukt niet dan gromt hij en gaat hij huilen en aan me broek hangen. Tot vervelend toe en dan pak ik hem maar weer op. Hij eet twee boterhammen op, stukjes geven en zelf in zijn mond stoppen. Alleen soms is het avondeten een probleem en moet ik hem voor woezel en pip zetten om hem aan het eten te krijgen dan is hij gewoon te wild. Ik zie mezelf al zitten over een paar jaar bij zo'n tv programma van opvoedpolitie :)

Herkennen jullie je hierin en wat doen jullie hieraan.

2. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Is het niet zo, dat op het moment van het avondeten hij juist oververmoeid is en daardoor zo druk is? onze meid is ook erg druk, maar juist bij moe worden is het hek helemaal van de dam.

Als je hem voor de tv zet, overprikkel je hem alleen maar en dat wil je ook niet.
    Hoe is zijn slaapschema over dag?

Ik zou juist met het eten en rust moment creeren.

3. Belindada

Belindada Niet meer actief

Hij slaapt twee keer, 2uur in de ochtend en nog een uur in de middag, soms korter soms langer.

Ja einde van de dag is hij vermoeid maar wil hij echt niet meer naar bed. De nacht slaapt hij van 7 tot 7.

Tijdens woezel en pip zit hij al met zn mond open, terwijl hij 1 minuut er voor twee happen eet en er daarna klaar mee is, ja of zn favo eten dat gaat er wel in. Hij is nu al kieskeurig, dat wordt nog wat.

Deel Deze Pagina