mijn zoontje van 17 maanden, wil sinds een week niet in zijn bed slapen, hij huild snachts veel en wil dan graag zijn bed uit. en nu sinds een paar dagen begint het ook al als hij naar zijn bedje moet, we moeten er dan wel 2 uur bij blijven zitten totdat hij slaapt anders blijft hij maar doorhuilen , en stopt dan gewoon niet. iemand ervaring mee? iemand nog tips? toen hij ongeveer een maand oud was is hij begonnen met snachts doorslapen, en we hebben er verder eigenlijk nooit moeite mee gehad, ja alleen als hij ziek was, maar nu? ik weet gewoon niet wat er is
Poeh meid... klinkt zwaar! Ik heb in een ander topic hier ook eens gelezen dat kindjes rond de 1,5 jaar wel vaker moeilijkheden hebben met het slapen ineens. Denk dat het een sprongetje is... Zal vanzelf weer over moeten gaan Succes!
mijn zoontje had rond 11 maanden last van verlatingsangst hoor ook wel eens dat dit later wel eens voorkomt bij ons duurde het twee weken we gingen elke keer naar boven aai over zn bol dat hij wist dat we in de buurt waren soms even de slaapkamerdeur los en in de buurt even rommelen zodat ie je hoort
we hebben vannacht bij civan een nachtlampje aan gelaten tot vanochtend, en hij heeft heel de nacht door geslapen, hij heeft wel een keer gewoon een beetje geluid gemaakt , maar gelukkig helemaal niet gehuild. zou het misschien kunnen dat hij bang is in het donker? me moeder vertelde me dat ze bij mij vroeger ook een nachtlampje aan lieten. Natascha30: als civan ligt te huilen en we gaan naar boven en we maken geluid dan begint hij nog harder te huilen
zou best kunnen dat hij even bang voor het donker is gelukkig heeft hij met het nachtlampje wel geslapen
Heel herkenbaar Britt heeft het ook sinds een week. En ik word er echt helemaal gek van. Alleen maar gillen (lees krijsen) als ze naar bed moet. Overdag houdt ze het met gemak 2 uur vol en dan nog niet slapen. ´s Avonds is ze dan zo moe dat ze na 2 min in slaap valt. Ook snachts word ze wakker. Vreselijk vermoeiend en echt niet leuk. Ook wij hebben al vanalles geprobeerd. Licht aan op de gang, deur open, er bij blijven. Mar dat laatste vind ze veel te gezellig en gaat dan liggen spelen in dr bed Maar het schijnt idd een sprongetje te zijn. Ik vind het meer een sprong, maar goed. Ik hoop (net als jij) dat het heel snel over is, want dit is echt slopend Sterkte meid