Ik zoek de tip Mijn man heeft glasvlies behang op de waskamer gelegd en toevallig op een grote stapel kleding van dochter en mij. Nu zit ALLE kleding onder die vezeltjes. Ik snapte eerst al niet waarom dochter en ik jeuk hadden maar helaas dus daar door. Alles al 3 keer gewassen maar het gaat er niet uit! En noem het maar hormonen, ik flip hem behoorlijk. Er zit zoveel super goede kleding bij en ook 2(van de 3) positiebroeken die ik heb.... Pfff weet niet meer wat ik moet doen om die troep eruit te halen. Zo'n rolletje helpt ook al niets. Dus wie kan mij helpen? Of moet ik alles toch weg gooien?:x
Ai, wat vervelend. Het is inderdaad ook echt vervelend spul. Toen ik met glasvlies aan de gang ging, heb ik alles afgeplakt en afgeschermd. De kleren die ik tijdens het klussen aanhad heb ik weggegooid. Ik kan je dus geen tips geven, maar kan me voorstellen dat je er van baalt.
Pindakaas? Daarmee krijg je kauwgom ook overal uit. Wellicht valt t te proberen? Ik zou ook pislink zijn pfff
Die zie je niet. Ik heb nog een behoorlijke tijd regelmatig prikken op mijn arm gehad, omdat er toch nog vezels zaten. Maar je ziet er niets van, daardoor kan je ze niet doelgericht weghalen.
Ik zou ze eerst buiten goed uitslaan, zowel gewoon als binnenste buiten en dan de stofzuiger erop zetten. en dan met het meubelmondstukje afzuigen, binnenste buiten en gewoon.
afnemen met plakband, gewoon van dat brede, even om je hand slaan en regelmatig een nieuw stuk pakken?
In de droger? Als ik honden haren aan mijn kleding heb gaat het eerst in de droger en dan in de wasmachine. Ik zou ook de wasmachine even leeg laten draaien