HELP glasvezel uit kleding krijgen

Discussion in 'De lounge' started by Williewortel, Jan 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Williewortel

Williewortel Actief lid

Ik zoek de tip

Mijn man heeft glasvlies behang op de waskamer gelegd en toevallig op een grote stapel kleding van dochter en mij. Nu zit ALLE kleding onder die vezeltjes. Ik snapte eerst al niet waarom dochter en ik jeuk hadden maar helaas dus daar door. Alles al 3 keer gewassen maar het gaat er niet uit! En noem het maar hormonen, ik flip hem behoorlijk. Er zit zoveel super goede kleding bij en ook 2(van de 3) positiebroeken die ik heb....

Pfff weet niet meer wat ik moet doen om die troep eruit te halen. Zo'n rolletje helpt ook al niets.

Dus wie kan mij helpen? Of moet ik alles toch weg gooien?:x

2. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Ai, wat vervelend. Het is inderdaad ook echt vervelend spul. Toen ik met glasvlies aan de gang ging, heb ik alles afgeplakt en afgeschermd. De kleren die ik tijdens het klussen aanhad heb ik weggegooid.

Ik kan je dus geen tips geven, maar kan me voorstellen dat je er van baalt.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Pindakaas? Daarmee krijg je kauwgom ook overal uit. Wellicht valt t te proberen? Ik zou ook pislink zijn pfff

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Zie je de vezeltjes? Of lijkt alles schoon?

5. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Die zie je niet. Ik heb nog een behoorlijke tijd regelmatig prikken op mijn arm gehad, omdat er toch nog vezels zaten. Maar je ziet er niets van, daardoor kan je ze niet doelgericht weghalen.

6. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Ik zou ze eerst buiten goed uitslaan, zowel gewoon als binnenste buiten en dan de stofzuiger erop zetten. en dan met het meubelmondstukje afzuigen, binnenste buiten en gewoon.

7. Korsou

Korsou Lid

Dec 28, 2008
    58
    13
    8
    Julianadorp
    afnemen met plakband, gewoon van dat brede, even om je hand slaan en regelmatig een nieuw stuk pakken?

8. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    In de droger?
    Als ik honden haren aan mijn kleding heb gaat het eerst in de droger en dan in de wasmachine.
    Ik zou ook de wasmachine even leeg laten draaien

Share This Page