Ja ik ken mensen die het veel eerder hebben meegemaakt helaas ja.En ben blij dat het in de 5 de week al is gebeurd. Want als er echt al een gegroeid vruchtje zit ga je helemaal door een hel. Ik ben alleen zo bang dat ik echt te oud ben ofzo (38) en dat dit dan vragen om problemen is ofzo?? Mijn gyn zegt: welnee je hebt nog 2 jaar de tijd ik heb hier zelfs iemand van 45 lopen!!! Maar toch voel ik me ergens bezwaard nu om het nog eens te proberen. Dadelijk gebeurd het weer!! Ik wil het wel weer heel graag proberen.Want wat wil ik nu graag dat tweede kindje! Nog meer! Maar hoe ga je na een miskraam van je eisprong uit? Ik ben meestal een week na mijn menstruatie vruchtbaar. Ik heb een app en die heeft vorige keer heel goed geholpen. Maar hoe weet ik nu wanneer mijn nieuwe eisprong komt??? Dankjewel voor je lieve reactie! Xxx
Gewoon wanneer het bloedverlies mindert beginnen met ovulatietesten. En iemand van 38 jaar heeft een wat hogere kans op miskramen, maar het kan in de meeste gevallen nog prima. Dus eens met je gyneacoloog.