Dit is ook heerlijk met een ciabatta (bij lidl en aldi volgens mij ook wel voor een prikkie te krijgen...) Ik doe meestal ook gehakt, courgette, paprika, champignons en paprika-poeder, kerriepoeder en italiaanse kruiden erover... dat allemaal beetje rullen/uitbakken, ciabatta in 2 snijden, beide kanten uithollen met een lepel en brood wat je eruit haalt door het gehakt mengsel doen, word het wat steviger van. Uiteindelijk het mengsel in de uitgeholde ciabatta en dan geraspte kaas erover.... dan een minuut of 10/20 op 180/190 graden in de oven!!! Geweldig smullen!! Soepje erbij en je hebt echt een volledige maaltijd voor 2 volwassenen en 2 kids. En je kan alles zo duur maken als je zelf wilt... champignons zijn bij de lids of aldi vaak goedkoper, net als gehakt, paprika enz.... Hoop dat je er iets aan hebt... je kunt trouwens heel goed "spelen" met het recept, toevoegen wat jij lekker vind en weghalen wat jij niet lekker vind.... creatief zijn, met dit recept kun je alle kanten op!! Succes!
@Nettie; ik zet de oven idd. op 180 of 200 graden. Hoeft er alleen maar even in om de kaas te laten smelten. Ik vind het altijd superlekker en de kids ook! 'We eten vanavond chips', zeg ik dan altijd, haha! Ik doe er behoorlijk wat mex.groente (diepvries) in. De tortillachips wel naturel doen, anders is het niet lekker. Ben benieuwd wat je er van vindt!
ik vind hoofdgerechten eigenlijk nooit heel duur. zak aardappelen kost 1,69 kan je makkelijk een week mee doen (wij toch) een zak peeën kost 69cent de kg, of een rode of witte kool 79cent het is het vlees wat het duur maakt... wij hebben van de week bij de aldi een diepvriesmaaltijd mee genomen kost 1,60 euro ik had aardappel gratin met champignonnen en vriend had aardappelgratin met brocolli. heerlijk was het!