Hoi, even een vraag. Wij zijn vandaag naar het zkh gegaan, en mijn eitjes zijn groot genoeg, en moet vanavond pregnyl (cd 20) prikken en zondag de iui. Op dag 3 tot en met gisteren gonal f geprikt. Maar als ik vanavond de pregnyl prik, moet ik daarvoor wel de gonal f blijven prikken? En morgen? De iui is zondag, over twee dagen Alvast bedankt
De gonal-f is om een eitje te laten rijpen (net als Clomid dat je zo te zien eerder gebruikte), de pregnyl om het eitje te laten springen als deze groot genoeg is. Na de pregnyl hoef je dus niet meer te spuiten. Succes!
Okay dank je wel! Maar de gonal f heb ik iedere avond moeten prikken om 20.00uur. De pregnyl is pas vanavond laat,...moet ik wel de gonal f dan straks prikken?
Nee je spuit alleen pregnyl denk ik. Althans bij mijn ivf behandeling was dat wel zo. Even opgezocht. Zaterdag gonal-f, zondag pregnyl, maandag niks, dinsdag punctie.
Dank je wel iedereen voor jullie snelle reacties!! Nu heb ik zekerheid. Ik was het helemaal vergeten te vragen in het zkh. Fijn weekend iedereen
Ik heb dan ovitrelle en hoefde ook geen gonal meer. Succes met de wachtweken. Zit in het zelfde schuitje.
@dora26 dank je wel @rian86 is het ook via iui of zi? hoe lang zit je al op het wachtbankje? Ik ga er morgenmiddag in... Lang leve de 18dgn hahah
Vanaf gisteren op het wachtbankje. Ik moet 14 dagen wachten. Ik heb gonal en ovitrelle, maar sperma was uitstekend dus zelf klussen. Probleem ligt bij mij.
@rian86. Spannend!! Je bedoeld dat je pco heb? Ik heb deze ronde gonal f en pregnyl gebruikt. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij en eindigd die positief
Ja ik ken het, heb ik ook niet van mezelf. De laatste keer reageerde ik niet meer op clomid en heb toen weer primolut moeten slikken. Gun het iedereen, vooral omdat je weet dat het ook moeilijker kan gaan
Ik heb helemaal niet op clomid gereageerd en bij m'n eerste ronde dachten ze dat ik een goede fm had. Bleek dus totaal wat anders te zijn. 4 weken voor jan doedel gehoopt. na 2 weken was de test natuurlijk negatief maar was ook niet ongesteld. moest ik nog een week wachten en daarna na het zh komen..
Zo dat is inderdaad ff rot,..om het even mild te zeggen. Gelukkig reageer je wel op de gonal f, ik vind dat echt een verademing na de clomid pillen