oskar, yorick, jorn, joren, ... zijn zelf ook op zoek naar een scandinavische jongensnaam maar hebben de naam nog niet gevonden.
Thorin Runar / Rúnar Einar Eiven Esben Ragnar En hier vind je nog veel meer leuke namen Nordic Names Wiki - The comprehensive site on Scandinavian first names
Ik hou ook heel erg van Scandinavische namen en op deze site heb ik de naam van onze oudste en onze jongste gevonden. En op deze site de naam van onze middelste Namen: 34 nordische Vornamen für Jungs
Alle namen die al genoemd zijn heb ik achterwege gelaten, hier nog een lijst met Scandinavische namen (Ook Finse, IJslandse of uit de mythologie, dus er kunnen wat gekke namen tussen zitten, maar dat vind ik wel leuk ) Aage Aimo Albin Alvar, Alvis Anders, Andor Ansgar Armo, Armas Arne, Arnór Arvid, Arvo Asger Aulis Axel / Aksel * Balder Bengt, Bendt / Bent Bernt Bertil Birger, Birgir Bjarne, Bjarke Björn * Caj / Kaj / Cai / Kai Christoffer / Kristoffer * Dagfinn Danne * Ebbe Egil Elis Eljas, Elias Elof / Elov, Eluf Emil Endre Erlend, Erland Erling Esa Esbjörn * Fannar Filip Finnur Flemming Folke Frej / Frey * Greger Gunne Gustav * Hagen Haldor, Halvor, Halvar Halle, Hasse Halstein, Halsten Hanne, Hannes Harri, Henri Hemming, Henning Henrik, Hinrik Herleif Hjalmar Holger * Ib Ilmari, Ilmarinen Ingvar / Yngvar Isak Ismo Ivar * Jalmari Jalo Janne, Jannik / Jannick Jari, Jani Jarl, Jarle Jarmo Jens Jeppe Jere, Jeremias Jerrik Jesper Joakim Jonas Jonatan / Jonathan Joni, Jouni Jöran, Jörgen Jørn Jukka Jussi Jyri * Kasper / Casper Kjell, Kjeld, Keld Knut / Knud Kresten Krister / Christer * Lárus Lasse Lauri, Launo Laurits / Lauritz Leif / Leiv Lelle Lennart Loke, Loki Lorens Love Ludde, Ludvig * Mads / Mats Malte / Malthe Mattias Mauri, Mauno Mika, Mikael Mikkel, Mikko Morten * Nels, Nils, Niels Niko, Nilo Njáll, Njord Noak * Odin, Oden Oiva Olaf / Olav, Olof / Olov, Oluf Ole, Ola, Olle Olli, Onni Örjan Orvar Osvald Otto Ove * Palle Peer Pekko Petter Pontus Preben * Raimo Ralf / Ralph Rasmus Reijo, Reino Reko Roald, Roar Roffe Rolf Roope Rune, Rúni * Salomon Sami Sander Sauli Sebastian Seppo Sigge, Sigmund, Sigurd, Sigvard Simen, Simo Sindre Sixten Sjurd Sören Steen, Stein Steffen Stellan Sten, Stian Stig Svante Sven Sverre, Sverrir * Tarben, Tarmo Tauno Teppo Terje Tero Thor / Tor Thorben / Torben Thorbjörn / Torbjörn Thore / Tore Thorstein / Torstein Thorvald / Torvald Toivo Torger, Torleif Ture Tyge Tyko * Ulf Ulrik * Valto Veli Vesa Vidar Viggo Viktor Vili, Ville Vilmar, Viljo * Waldemar / Valdemar Walter Werner * Yrjö
Super mooi en leuk allemaal! Ons zoontje heet Kai. Toen vond ik ook Ole een super leuke naam. En nog steeds.. Ben allen bang dat mensen Olé gaan zeggen...