Melle en Sil allebei leuk! Heb toch voor Sil gekozen. Ik hou wat meer van namen met 1 lettergreep. Syl zou voor mij geen optie zijn. Vind het echt heel vreemd/geknutseld staan. Succes de komende dagen!
Ik zou zelf Silvijn kiezen, kort Sil. Eventueel kan daar later een Olivia, kort Liv bij. Of anders gewoon de korte naam Sil als jullie dat mooier vinden. Ik wens jullie alle geluk en kracht de komende dagen.
Ik vind Sil het leukste en hier past prima Liv bij. Maar, wellicht dat jullie bij een 2e andere namen ook leuker vinden. Wij hadden bij de 1e als meisjesnaam Lynn en die valt nu af voor ons dus wij hebben nu een andere meisjesnaam. Maar het wordt ook weer een jongen Heel veel succes met de bevalling en uiteindelijke keuze van de naam
He wat spannend! Veel sterkte! Ik vind Sil dan het best passen gezien de situatie.. Inderdaad vaak als afkorting van Sylvia, maar in gtst heet de zoon van Laura ook Sil Melle vind ik niet leuk.
Ik vind melle leuk!! Sil vind ik ook leuk, maar dan geen silvijn of silvan ofzo.. Dat maakt het meteen een heel anders naam die ik minder leuk vind. Silas heeft dan wel weer wat Syl vind ik persoonlijk niet zo leuk.. Ik houd ook niet echt van de y en ik vind het fijn als namen geschreven worden zoals ze klinken. Ook vind ik de betekenis van Sil voor jullie mooier dan syl. Heel veel sterkte!!
Ik denk dat het enige dat je aan de Poll hebt is dat de meeste mensen Sil verkiezen boven Syl. Melle of Sil blijft een kwestie van smaak.
Sil, zonder twijfel....en vind het ook prima bij Liv passen. Maar wel spannend zeg, wens je dan ook veel sterkte en geluk....
Ik kan niet kiezen, ik vind Melle en Sil allebei leuk. Is het een idee om na de geboorte te kijken welke van de 2 namen het beste voelt passen bij de kleine? Heel veel succes gewenst! Er lijkt me nogal veel op jullie afkomen nu.
Bedankt voor jullie meningen! We hebben nog steeds niet echt verschil, maar op dit moment gaat onze voorkeur uit naar Sil. De betekenis in dit geval vinden we wel mooi en geeft het extra pluspuntje.
Mocht het kindje er nog niet zijn; ik zou ook voor Sil gaan, leuk! Of Silvan en dan roepnaam Sil. Vind het ook leuk bij liv. Melle is niet mijn smaak. Succes en sterkte. Ben benieuwd wat het uit eindelijk geworden is
Melle. Maar komt omdat ik een leuke buurjongen had die zo heette. Sil ook wel aardig. Moet er aan wennen. In combi met de betekenis zou ik dan toch voor Sil gaan als ik jullie was.
Ik vind Melle en Sil beide leuk. Maar Sil misschien wel meer een afkorting. Vinden jullie Silvijn geen mooie naam met als afkorting Sil?