Blijkbaar niet want in al die dagen heb je gewoon hier op het forum gepost. Dan had je ook een pb kunnen sturen of in dit topic kunnen melden dat je hem had ontvangen.. Ik heb nu spijt dat ik hem aan je heb opgestuurd want zelfs nu nog kan er niet eens een bedankje af!
Ten eerste is het niet verstandig om je adres op een openbaar forum te plaatsen, en ten tweede kom je op deze manier heel arrogant over Weet niet of je inmiddels Manuela al bedankt hebt (zo wel heb ik niks gezegt) maar met de kritiek die je krijgt doe je niks, en plaatst dan ook nog eens een bericht dat als mensen hem op willen sturen dat dat dan kan... Sorry hoor... maar ik denk niet dat er nog mensen zijn die je het bewuste popje toesturen!
Dit topic ga ik sluiten. Ik moet heel eerlijk bekennen dat het inderdaad niet netjes is om niet eens te bedanken. Om verdere discussies te voorkomen doe ik deze op slot. @de TS ik heb je adres verwijderd. Iedereen kan meelezen op het forum, dus niet zo veilig voor jou en je gezin. Elvira moderator