Hallo meiden, Ik ben net nieuw maar ontzettend benieuwd of er iemand jong zwanger is en wonend in amsterdam? Ik ben namelijk 20 jaar en benieuwd hoe andere jonge moeders het doen tijden hun zwangerschap en geboortes. groetjes cindy
ben 2 jaartjes ouder als jij.. woon ook in Amsterdam .. ben eigenlijk pas een week erachter dat ik zwanger ben... ben getrouwd en ben aan het afstuderen... en hoe ziet jouw leven er verder uit?
hallo haabebah, jij hebt eht goed voor elkaar bij mij is het wel anders. woon bij mijn moeder(2kamer woning)...... mijn vriend wil me verlaten als ik de baby hou.......ik moet strax waarschijnlijk alles alleen doen met de kleine..... en ik zit me steeds af te vragen hoe ik het ga vertellen aan mijn moeder: dat ik de baby wil houden, maar dat ik thuis wil blijven wonen(dat ziet ze eigenlijk neit zitten) en dat zij de gene is die mij moet helpen met alles want mijn vriend gaat er vandoor. das een beetje mijn verhaal....het is nog wat ingewikkelder maar dit is eventjes in het kort groetejs cindy
ohh meid.. wat vervelend zeg... wij hebbe ook geen eigen woning helaas.. Amsterdam is echt heel moeilijk maar hebben in ieder geval wel een goed plekje bij mijn moeder of zijn ouders.. Hoelang geleden heb je et aan je vriend verteld? Misschien dat ie nog wat tijd nodig heeft om et laten bezinken.. Ik hoop voor je dat je er niet alleen voor zult staan.. Maar ik denk dat als je er echt voor gaat dat et jouw ook goed zal lukken hoor! Ga je nu ook naar school of werk je?
ja best wel erg ja, ik merk ook aan hem dat hij nu wel heeel afstandelijk wordt...eerst was het een klein beetje, maar nu voel ik dat er echt veel ruimte tussen ons in komt. erg jammer, ik hou zielsveel van die jongen, tot nu toe ging alles tussen ons perfect, ik vind het dat ook heel erg dat hij van me af wil gaan als ik het kindje hou.....dan snap ik neit dat HIJ zo makkelijk kunt zeggen: haal het weg, ik wil nog geen kinderen....ik ga echt weg als je het kindje houd, ik kom ook echt NOOOIT meer hier in de buurt, ik wil dan ook geen contact meer. blabla, dat zei hij zo ongeveeer gister avond, nog veel meer....maar eigenlijk gaat het ook het ene oor in en het andere oor uit bij mij. ik las dat je nog thuis woont, wat gezellig weet je moeder het al dat je zwanger bent? en ben je nederlands, want je naam habeebah lijkt wel een beetje marokkkaans denk ik? wat zei je vriend toen hij het nieuws hoorde? owjah nou ik ben een paar weken geleden ontslagen op een hele lullige manier, dus ik ben hard opzoek naar een baan..... school dat wou ik weer oppakken maar ik denk dat ik daar eventjes mee wacht, totdat alles een beetje rusitg is, misschien zelfs na mijn bevalling, want ik denk dat ik echt iemand ben die steeds ziek zwak en missselijk is.... hoe ga jij dat allemaal doen met de kleine, je vriend? ik bedoel: ga je bij zijn ouders wonen met de baby of bij de jouwe? ik ben erg benieuwd, dan heb ik een beetje een idee hoe andere thuiswonende-bijna moeders dan doen? groetjes cindy
owjah, ik heb het hem afgelopen zondag verteld dat ik zwanger ben, dus 25 april 2010. ik kan er maar niet over uitgepraat raken... ik wil dit zo graag, ik ben alleen zooo erg aan het twijfelen of ik het nou wel of neit moet houden, want echt NIEMAND is hier blij mee (behalve me zusje van 17 jaar ), mijn moeder zit nu op een tuinhuisje, tot ongeveer eind augustus, dat tuinhuizencomplex is hier 5 minuten vandaan met de fiets en ze komt 1 keer in de 2/3 dagen om haar was te doen, eventjes haar emails te bekijken op de pc. mijn vriend is er dan wel, die slaapt/woont al ongeveer meer dan een half jaar bij mij, tot ergenis van zijn zeikende moeder. maar eigenlijk heb ik dus niemand die het met me kan delen, de blijdschap, of juist dingen waar we echt aan moeten denken, mijn moeder is een heel mlief vrouwtje die eigenlijk best wel slim is, en over alles 2 keer nadenkt, dus ik voel mij z'n dommert een idioot en nog veel meer, ik schaam mij zoooo erg voor mijn moeder. ik wil ook zo graag met dr praten, maar dat wordt huilen hahaha. dus daarom val ik jou/jullie een beetje lastig met mijn verhalen groetjes cindy
wow wat een verhaal ... Ik hoop dat als je er met je vriend niet uitkomt dat et wel allemaal soepel zal lopen met je moeder.... Ik heb et vanochtend met angst aan me moeder verteld ... maar ze was harsttike blij voor ons en had eigenlijk wel verw8 dat we jonge ouders zouden worden.. Ik ben idd niet Nederlands.. en ben getrouwd maar geen huis vandaar dat we of bij mijn ouders huis of bij zijn ouders voorlopig zullen wonen... geen van beiden is een probleem gelukkig.. Als ik jou was zou ik et aan je moeder zeggen.. want door het te delen met iemand sta je er niet helemaal alleen voor en kan je al dit soort dingen ook echt bij iemand kwijt