Wat is een goede parkeerapp waar je niet maandelijks een x-bedrag voor moet betalen en bij voorkeur van te voren de parkeertijd in kan stellen. Gemeente dicht bij mij heeft nu betaald parkeren en ze plaatsen bijna geen automaten meer omdat mensen een app kunnen gebruiken. Bij de automaten mag je maar voor 2 uur per keer betalen. Maar ik kom daar niet vaak en niet regelmatig. Dus heb geen zin om maandelijks een bedrag voor een app te moeten betalen. Aan de andere kant heb ik ook geen zin om voor een bezoek van 30 min eerst 10 min naar de parkeerautomaat te lopen omdat hij precies aan de andere kant van een drukke kruising staat.
Ik heb ParkMobile/EasyPark, volgens mij betaal je daar alleen per transactie een bedrag extra, maar geen idee hoe en wat precies. Even opgezocht: kan per transactie een extra bedrag (39 cent) of een abonnement van 2,50 per maand.
Ik gebruik ook easy park en betaal per transactie. Volgens mij kan je niet van te voren een eind tijd instellen maar het hele idee is juist dat je op het moment dat je klaar bent op stop parkeren drukt. Je blijft ook het icoontje van de app zien en je krijgt om de zoveel tijd een reminder in je scherm dus vergeten doe je ook niet snel.
Ik heb parkmobile en betaal per transactie, omdat dat goedkoper is voor mij. Volgens mij bestaat er geen app waar je gratis een abonnement kunt nemen.
Ik heb ook parkmobile en betaal per transactie. Ideaal, je hebt nooit dat je te lang parkeergeld betaalt en je hoeft nooit meer kleingeld bij je te hebben
Ik heb even nagekeken, inderdaad 39 cent per transactie en super handig als je parkeert buiten de uren en de app aanzet schrijft hij helemaal niets af. Dus ik zet hem altijd aan als ik parkeer want kan niet onthouden wanneer koop avond of koop zondag is of zo.
Ik heb Parkmobile, ze zijn onlangs Easypark geworden (toen ik laatst weer wilde parkeren en de app opende kreeg ik die melding). En waar je eerst per parkeerbeurt betaalde zijn ze volgens mij laatst over gegaan naar ook een klein maandbedrag, 2,50 euro ofzo? Ik kreeg daar een tijdje terug een bericht over dacht ik.
Hier ook park mobile/easypark.nl Heel handig, je kunt meerder kentekens in je app zetten. Zo heb ik de auto van man en mijn eigen auto erin staan. Dus ik kan beide auto's in mijn app op parkeren zetten. Handig als iemand zijn telefoon is vergeten of je niet je eigen auto meehebt en ook geen kleingeld
Nee hoor, je kan kiezen voor premium, dan betaal je idd 2,50 per maand, dat kan je nu een maand gratis gebruiken. Maar als je voor basis kiest betaal je 0,39 per actie.
Ah fijn om te horen. Kijk ik even hoor ik t nu heb staan. Niet dat ik ergens op geklikt heb wat niet had gehoeven. Even kijken wat nu de verschillen zijn. Ik gebruik hem zelf niet heel vaak maar vind het wel handig om te hebben.
Ja de app is echt ideaal. Heb het gelukkig niet vaak nodig, maar het is toch wel echt fijn om te hebben. Ook fijn dat je meerdere auto’s erin kan zetten.
Ik gebruik voor het zakelijk parkeren altijd EasyPark (vh parkmobile). In sommige parkeerzones kun je wel een eindtijd instellen en in andere niet. De logica hierachter weet ik niet. Privé gebruik ik de parkeren optie in mijn Rabobank app. Ben ik heel tevreden over en daar kun je standaard kiezen voor een eindtijd. Maarja, dan moet je dus wel de Rabobank hebben.
Ik wist helemaal niet dat de rabobank dat had, dank je, ik ga even kijken, ik zie dat het ook goedkoper is, maar 19 cent per transactie.
Hier anwb parkeren regelmatig gebruikt. Ik wist ook niet dat dat via de rabobank kan, ga t eens uitzoeken
Ik gebruik de app stadsparkeren. Je betaald ook per transactie (of vast bedrag per maand). Ik vind het een hele fijne app.
Nu echt een super suffe vraag. Ik heb me aangemeld, ik heb mijn auto en die van mijn man toegevoegd. Nu moest ik vanavond parkeren, hij vindt keurig de goede zone, maar hoe start ik nu een parkeersessie? Ik kon nergens een knopje zien of zo. Ik ben Parkmobile gewend waar het echt 'in your face' staat