Ik ben heeeel erg benieuwd naar alle diverse kleuren waarin de kerstbomen dit jaar weer versierd worden... En heb je nog leuke ideeën om de boom te versieren? Hier wordt de kerstboom weer in het wit met donkerpaars!
hier zou die zwart met wit en glas worden maar ik heb toch besloten om mijn disney spullen ui het stof te halen. deze heb ik 3 jaar geleden in disneyland parijs gekocht.was echt een complete disney boom dus. die komt er dus dit jaar. en dan volgend jaar weer de normale spullen want met kleine kinderen vind ik die disney spullen te duur (5 tot 10 euro voor 1 bal.)
geen kerstboom dit jaar, heb geen zin in dat gesleep nu ik zwanger ben (op mijn knieen achter de luiken op zolder naar kerstspullen graaien ) of mijn man moet er zin in hebben, dan mag hij zijn gang gaan en dan wordt de kerstboom zilver met zwart en wit
Hier ook waarschijnlijk geen kerstboom helaas Krijg 15 december de sleutel van ons nieuwe huis en we gaan dat weekend ervoor verhuizen Maar normaal is hij heel standaard, met rode-goude-bronze slingers en ballen... Mijn ouders spannen de kroon.... Een witte boom (nep) met roze dingen erin, vlinders, ballen, slingers, zelfs lichtjes.....
Oh, hier wordt het gewoon een boompje met allerlei kleurtjes. Ik koop niet zoals veel mensen wel doen elk jaar andere kerstversiering, al zou ik dat best willen hoor!
Mijn ouders hebben (en hadden vroeger al) altijd een boom met alleen maar zilveren spul erin. Zilveren ballen, slingers piek. En lampjes erin. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel mooi vind, maar dat zie ik bij mijn ouders dan gewoon!
Zwart en zilver...ik vond niet veel andere kunststof ballen bij de action. Het was dit of rood met goud. En ivm de kleine hier leek het ons veiliger om de volgende jaren voor kunststof te gaan.
Ik zat te denken aan blauw of roze afhankelijk van het geslacht van ons kindje. Maar ja, dan moet de uk wel ruim voor kerst geboren worden (24 dec uitgerekend), want ik denk niet dat ik in de kraamweek zin heb om een kerstboom op te tuigen . Waarschijnlijk doen we dus gewoon helemaal zilver net als afgelopen jaren.
blauw met zilver, alweer! Zou wel eens iets anders willen, maar vind het eigenlijk wel zonde... groetjes Setje
Wij krijgen na 2 jaar weer een kerstboom. Mijn man vond het onzin altijd.Omdat onze hond toen nog klein was heb ik de afgelopen 2 jaar geen opgezet. Maar nu de kleine onderweg is wild hij het wel allemaal. onze boom krijgt de kleuren donker rood met parel wit. de andere jaren heb ik hem zelf opgezet. nu gaat hij me helpen