Dat is balen!! je kan het indd wel bijhouden op internet, en als hij aan ze limiet zit, tel afnemen? maarja dan kan bijvoorbeeld jij hem ook niet bereiken. Het abo afkopen gaat je een hoop geld kosten dus is ook geen optie. succes ermee
Lijkt wel of we het over een kind hebben. Telefoon afpakken, limiet erop zetten, sim-kaart terugnemen.........het is toch een volwassen vent?? Als het zo erg is dat hij alles uitgeeft wat er binnenkomt (of nog meer) dan had ik waarschijnlijk ook zo gedaan hoor.......hem behandelen als een klein kind en hem zakgeld geven waar hij het de hele week mee moet doen!! Maar dat veranderd niks aan het feit dat dit best wel triest is!!!
heeel erg triest bah schaam me ervoor en baal ervan..!! ik heb ook dat abbo heb nu op mp gezet want hij is pas 2 maanden oud en hoop dat iemand mijn abbo over wilt nemen hij heeft veel voor zijn werk gebelt en 0900 nummers voor dingen te bellen maar ben zoo kwaad ...!!! ik hoop zo dat iemand het abbo over wilt nemen want het is een goede mobiel ..!! tnks voor het meedenken
ik denk ook wel dat je dit vantevoren wel een beetje had kunnen bedenken...als je partner niet met geld om kan gaan...waarom sluit je dan in godsnaam zo'n duur abbo af? je weet dat je zonder afkopen niet onder je contract uit kunt! Dus tja...je kunt boos op 'm worden....maar je hebt 'm wel zelf die vrijheid gegeven
dat weet ik ook wel maar het ging zo goed en nu weer zo fout ik baal ervan en ook mijn fout had dit nooit moeten doen maarja het is nou eenmaal zo
tsjah..je kunt ook 0900 nummers laten blokkeren op je mobiel en internet....had je van te voren na moeten kijken zodat hij die kosten al niet kan maken op zijn mobiel...dan is het gewoon naar vaste en mobiele nummers en dat kan hij toch makkelijk binnen zijn budget houden.....anders belt ie wel heeeeel veeel.... Volgende keer jezelf beter informeren, en ik vind 27,50 voor abbo nog veel hoor...ik heb 300 minuten, of 300 sms gratis internet van vodafone met nieuwe HTC telefoon voor 17,50....
Kijk eerst even goed op je rekening want het kan ook zijn dat er iets verkeerd staat ingesteld bij ons stond voor internet het vakje europa aangekruisd ipv nederland dat koste 50 euro p/m extra gelukkig hebben ze het terug gedraaid was een fout van de verkoper en was ons niet opgevallen met tekenen.
abbo kan je niet via internet laten overnemen. dan kan je echt problemen krijgen.. jouw naam blijft er bij staan nl. en dat betekend dat als die persoon niet betaald.. jij uiteindelijk het haasje bent. Volledige schriftelijke overame zou kunnen maar er is echt niemand die dat doet want dat kost 50 euro en hebben ze dus dezelfde telefoon, zelfde abo. ,allebei al 2 maanden gebruikt en ook overname kosten van 50 euro.. terwijl ze het zo nieuw in de winkel kunnen afsluiten. wat je wel kan doen is de telefoon verkopen via mp. en dan dat geld en je vriends geld waar hij zelf extra mag voor gaan werken en vervolgens volwassen worden.:x. , gebruiken om het abbo af te kopen. neem aan dat het nog 22 maanden loopt (2 jarig abbo. nu 2 maanden in gebruik= 22x 27,50= 605,- euro.) Is nog altijd goedkoper als elke maand een rekeinig van 100,m- euro. gewoon een oud barrel met prepaid totdat hij snapt hoe geld werkt..
Je kunt 0900-nummers laten blokkeren!! Daarbij; als hij tóch veel blijft bellen, kan het uiteindelijk goedkoper zijn het abo iets te verhogen! Tis heel lastig en miss achteraf ondoordacht, maar ja, daar heb je nu niet veel aan.
Kan hij op internet met die mobiel? Daar kunnen de kosten ook gigantisch van stijgen, dat kan je wel laten blokkeren door de klantenservice. en Vodafone, wat een k*tbedrijf is dat, ik heb er ook alleen maar gezeur mee gehad.
Ik had problemen met t mobile met mijn iphone geen internet verbinding enz nu problemen met dit weer als ik even bel ben ik zo door de 27,50 heen heeel raar gaat sinds ik vodafone heb veel sneller
Die heb ik dus ook, en mijn telefoon maakte automatisch internetverbinding. Had ook ineens rekeningen van 80 euro, ik heb het laten blokkeren via de klantenservice. Misschien de moeite waard om even te bellen, dat kost je geen minuten toch?
Internetten was niet het probleem hij had veel gebelt ook belt hij.voor ze.werk dus tikt aardig aan ik ben er gewoon zoooo kwaad over bah zo grote fout om dit te doen en kom er dan maar vanaf
Misschien dat dit komt omdat bij de nieuwe abo's je niet meer per seconde, maar per minuut betaalt. Dat betekent dat als je 15 sec belt je voor 1 minuut betaalt en als je 1min02 belt je voor 2 minuten betaalt etc.
let op met die nieuwe telefoons...als je bv iets opzoekt...of denkt een ringtone in te stellen vna je telefoon kan het goed zijn dat je op internet gaat!! En dat kost als het niet in je abbo zit enorm veel.....vandaar dat je zulke hoge rekeningen hebt. Ik zou eerst specificatie bekijken op internet bij my vodafone...heb je als het goed is een inlog van gehad. En als de kosten voor internet hoog zijn , dat af laten sluiten via de klantenservice...of opzoeken hoe je het zelf op je telefoon kunt regelen! En ook de 0900 nummers laten blokkeren!! Daarna nog een maand laten proberen, is de rekening nog hoog...jammer dan voor je vriend maar dan kaart eruit en helaas gewoon de 27,5 betalen iedere maand totdat je abbo afloopt....lijkt mij het voordeligst. overnemen zou ik absoluut niet doen..en voor je foon kan je echt geen honderden euro's krijgen...... omdat hij alweer 2 maanden oud is..en ja dat gaat zo snel helaas... succes! Groetjes, Miranda
samsung galaxy s staat op mp voor 250 a 350 euro.. Doos, lader, boekjes alles heb je erbij neem ik aan??