HElp groot probleem telefoon abbo

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

of inderdaad wat antares zegt gewoon de 27,50 betalen elke maand komt op het zelfde neer als afkopen en de tel verkopen voor wat je ervoor krijgt, het is in iedergeval zonde om hem in de kast te laten liggen.

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    27,50 is met internet bundel van 1 gb per maand hij gaat niet over die internet heen maar het bellen

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar hoezo voor zijn werk? Heeft hij geen werktelefoon dan aangezien hij zoveel voor zijn werk moet bellen.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

in principe maakt het geen drol uit waarmee hij eroverheen gaat. jullie kunnen het niet betalen als hij 100,- per maand verbruikt. dus simkaart opbergen, tel verkopen en hij een oud toestel met prepaid. niet luisteren dan maar voelen..

wel inderdaad nu my vodafone goed nakijken en waarom heeft hij zoveel 0900 nummers gebeld dan??

alles wat voor zijn werk is kan hij daar declareren lijkt me.. mits het ook echt nodig was om te bellen en als hij zoveel belt voor zijn werk, behoort hij een werktel . te hebben..

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    nope heeft hij niet en tja ik ben op dit moment echt van me padje af bah ...!!!!!!

we betalen trouwens 6 euro voor verzekering zou ik die opzeggen..???

of is het met zo tel toch wel de moeite waar met me iphone had ik namelijk ook verzekering

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

...

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Tja ik weet wel als de tel ni stuk gaat hij gemaaaky eordt en je soms zelfs een nieuwe krijgt

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    verzekering...je hebt 2 jaar garantie op het toestel...soms 1 jaar.....

verzekering is voor diefstal of schade laten repareren...dus is er veel kans dat hij valt en kapot gaat??? anders zou ik het niet doen.

Want als jij je telefoon altijd bij je draagt goede kans dat het in je eigen verzekering thuis al bij zit.....

afzeggen die verzekering als die risico's niet groot zijn......wij hebben die nooit en ook nog nooit gebruik van hoeven maken 'gelukkig' ...je kunt natuurlijk altijd pech hebben, maja....(waterschade word niet verzekerd of tot een bepaald percentage.....) en valschade idem...dus hoeveel je dan terug krijgt van die verzekering......

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja dat klopt. 6 euro x 24 maanden is 144 euro. als jij een nieuwe(dus niet 1 die je al hebt liggen) tel. zou willen als hij stuk gaat en je hebt geen verzelering, waarmee je op internet kan, dan is dat duurder als die 144 euro om zo'n tel. te kopen als de.

maar als je tel niet stuk gaat heb je 144 euro betaald voor jan..
    daartegenover staat dat je dat dus niet weet van te voren.

heb je je i phone nog en is die simlock vrij? zo ja dan is de verz. dus niet echt nodig want kan je gewoon die pakken als je tel. stuk gaat.

maar dit is niet hetgene wat echt belangrijk is . we hebben het nu over 144 euro verdeeld over 2 jaar. je vriend heeft 100 euro in 1 maand verbruikt.. lijkt me iets dringender;)

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Neej iphone heb ik niet meer terug naar tmobile

ik ga is goed nadenken wat ik ga doen

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Mijn eerste reactie was, hoe oud is jouw vriend? Sorry maar ik dacht echt aan een puber van 16.

Maar goed, daar heb je niets aan. Op Vodafone kun je ook in de maand zelf het belgedrag zien. Wat ik zou doen. Je vriend laten bellen tot de 27,50 op is en dan z'n telefoon innemen en geen prepaid geven want dan beloon je 'm ook nog een keer.
    Is hij op dag 2 al door z'n tegoed dan moet ie het 28/29 dagen zonder telefoon doen. Vette pech voor hem dus. Zo leert hij ook nog om met z'n belminuten om te gaan. Moet jij alleen elke dag op internet checken hoever hij zit binnen z'n belminuten.

12. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Vraagje: Je geeft aan dat je het nu niet kan betalen (wat ik me voorstellen kan hoor, 100 euro vind ik nogal wat).
    Maar daarnaast geef je ook aan dat je het verder ook niet kan betalen en dat je wil dat iemand het abonnement over neemt, toch?
    Maar als jij het kaartje overneemt en weg zou leggen of zelf zou gebruiken en er niet over heen zou gaan qua bundel dan komt het toch op het zelfde neer dan als je vriend zich wel aan de afspraak had gehouden?
    Dus dan kun je toch de rest van de periode dit ook betalen?of begrijp ik het nu verkeerd?
    De 27,50 is toch niet het probleem of had je dit abonnement uberhaupt beter niet kunnen afsluiten?

En nu om je vraag te beantwoorden: Weet wel dat je abonnementen kan laten overnemen door een ander, daar zijn wel kosten aan verbonden.Heb wel eens via MP zoiets gezien en dan boden mensen daar bijvoorbeeld nog 100 euro voor.Dus kon je 100 euro verdienen met het overnemen van een abonnement.
    Hoe en wat precies weet ik ook niet, ik zou niet snel zo iets overnemen,maar das persoonlijk.

In ieder geval veel sterkte met de situatie!

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    jouw idee is super die kijken op internet en dan innemen tnks dat ga ik doen..!!

had zowiezo dit abbo niet moeten nemen beltegoed gaat zo snel
    heb me er echt op verkeken

14. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ik heb mijn ex zijn abbo ook overgenomen bij vodafoon.
    Ik gebruikte dat nummer al jaren alleen alles stond op mijn ex zijn naam.Kwestie van naar de winkel gaan met zijn 2tjes,legitimatie mee en meen dat ik toen 14,50 moest betalen dus zou dat gewoon eens navragen,want dan houdt het in dat een ander ook jullie abbo over kan nemen.

Succes,herken je verhaal heb namelijk nu ook zo'n vent.

Deel Deze Pagina