Ja hoor, het is weer zo ver.. Het ene probleem net opgelost.. Zit ik in de huiskamer zie ik ineens een HELE GROTE NATTE vlek op het plafon, bij de muur.. Er lopen dus leidingen/buizen door die muur heen en nu moeten we het open gaan hakken om te kijken waar het vandaan komt :x.. Weet iemand hoe dat verzekeringtechnisch in elkaar steekt?! Ben verzekerd bij Interpolis, topdekking.. Help!?
Schadelijn van interpolis bellen wordt gewoon vergoed, ik heb het hier ook gehad. Denk ook even aan de schade die op latere momenten nog kunnen verschijnen, zoals bij de muren etc.
weet je zeker dat het uit de leidingen komt (zit niet je badkamer orbover oid) dat hadden wij nl, het putje van de douche dat niet goed vast dus er seipelde water door de voeg. we hadden nog tegels liggen dus oude vloer eruit nieuwe erin plafond afsteken behandelen en schilderen, koste dus parktisch niks.
@Mythe; Heb ik gedaan, maar wij moeten nou een monteur laten komen, als die de oorzaak niet kan vaststellen zijn de kosten voor ons?! @Cilla24; Het kan haast niet uit de badkamer komen, want het bad zit er niet boven, ik denkd at het van de wasmachine komt, maar nu moeten wij dus eerst gaan kijken of we weten waar het vandaan komt..
toevallig hebben wij vandaag de verzekering gebelt voor een lekkage. verzekerd bij Achmea en ze willen ook eerst de rede weten want lekkage in kit word bijv niet gedekt... ze zeiden het zo: de oorzaak ligt bij u, het GEVOLG vergoeden wij. dus idd het openbreken van de muur e.d. nu is het dus zo als ze erachter komen dat het de kit is word er niets vergoed, ook de loodgieter dus niet... lastige zaak he. ff vragen aan de verzekering wat er wel en niet vergoed wordt.
Wij hebben 11 maand lang een lekkage gehad. Vaak zegt een verzekering eerst een lekdetectiebedrijf te laten langskomen(meestal op hun kosten) als je niet zeker weet waar de lekkage vandaan komt. Mijn advies is trouwens zelf een bouwbedrijf uit te zoeken en die te laten komen. Wel om een rapportage van hun vragen van hun bevindingen. Wij hebben via interpolis een bedrijf gehad en wij vermoeden dat wij een beetje als melkkoe zijn gebruikt. Mijn douchevloer is tot 3 keer vervangen! en nog lekte het. Uiteindelijk had een ander bedrijf de oorzaak binnen een uur gevonden. succes meid!
Oh dat is ook wel heel zuur! En ik maar zeuren dat ik het net pas heb ontdekt! Maar igg bedankt voor de tip!!
Oke jammer dat het hun antwoord is, ik heb het achteraf gemeld nadat ik de oorzaak had gevonden van mijn lekkage en de reparatie al had laten doen door een bouwbedrijf. Niet iemand van hun nemen, maar gewoon een loodgieter bellen en vragen om advies. En evt een offerte....