hoge bloeddruk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sarah0023, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah0023

Sarah0023 Actief lid

20 okt 2008
    154
    0
    0
    Hallo lieve allemaal,

Ik maak me best wel zorgen m'n hele zwangerschap schommelt m'n onderdruk rond de 85
    Vanmorgen bij de vk was ie gestegen tot 97 half uurtje later was hij niet veel beter en werd hij gemeten op 95...

Volgens m'n vk is hij niet schrikbarend hoog maar ik maak me best wel zorgen. Ik heb gehoort dat je voor minder opgenomen word.

Wat vinden jullie hiervan?

Liefs

2. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Aan het einde van mijn zwangerschap was mijn bloeddruk ook zo hoog, ik ben op en neer geweest naar het ziekenhuis, maar niet opgenomen geweest.... uit eindelijk goed bevallen en met kindje niks aan de hand...

Ik weet niet of je al verlof hebt, maar misschien kun je gewoon wat rustiger aan doen.. een meting is meestal een momentopname. misschien is het de volgende keer alweer wat lager...

3. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik werd zelf opgenomen toen mijn bloeddruk steeg naar 105. Dat was twee weken voor de uitgerekende datum en voor de zekerheid is ze gehaald. Gewoon goed in de gaten laten houden en anders naar het ziekenhuis. Jij weet zelf het beste wat goed voor je kindje is...

4. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Hoe ver ben je eigenlijk? moet je nog lang?

5. Sarah0023

Sarah0023 Actief lid

20 okt 2008
    154
    0
    0
    Ik ben nu 37 weken onderweg, dus moet nog heel ffies:)
    Er is me ook aangerade om het wat rustiger aan te doen, maar ik doe al bijna niks meer.
    Zo totaal niet ik haha ik ben altijd een bezig bijtje, maar goed het is voor een goed doel!

Thanxxx

6. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Tja, houd maar in gedachten dat het voor een goed doel is... hahahaha... :)

Goed je bloeddruk in de gaten laten houden en als je je niet lekker voelt, gewoon vk bellen, heb ik ook gedaan... :p Ik begon te duizelen en ik mocht gelijk komen... bleek er toch niks te zijn, maar beter dan thuis zitten wachten tot er wat gebeurt...

Succes ermee!

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoe was je bloeddruk voor je zwangerschap?

Mijn bloeddruk is altijd aan de hoge kant, zo ongeveer 85. En tijdens de zwangerschap van Eva aan het eind rond de 95, maar dat kwam door extreme jeuk en slaaptekort. Maar het was wel reden om me goed in de gaten te houden.

8. Sarah0023

Sarah0023 Actief lid

20 okt 2008
    154
    0
    0
    Ik zou eigenlijk niet weten hoe hoog m'n bloeddruk voor m'n zwangerschap was:(

9. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Bij mij si ie eigenlijk de hele zwangerschap 75 geweest. Vorige week 85.

Bij mijn eerste ben ik opgenomen met 115 onderdruk. Was toen 33 weken. Had toen wel pré-eclampsie.

Bij mij stijgt ie dus ook en maak me ook druk, maar dat is juist niet goed.!!!!Ik heb op internet gelezen dat je 2 bananen en 2 tomaten per dag moet eten om je bloeddruk omlaag te krijgen. Geen idee of het werkt, maar ik ben het aan het doen. Ook eet ik bijna zoutloos. Ik drink ook veel water en brandnetelthee.

Succes!! Ik moet dinsdag weer, ben benieuwd.

PS: Ik houd niet eens van tomaten....

10. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Mijn bloeddruk is weken veel te hoog geweest. Met een onderdruk van 95 ben ik doorgestuurd naar de gyn. Op het laatst was mijn onderdruk 123 en moest ik in het ziekenhuis blijven. De volgende dag ben ik ingeleid.

Deel Deze Pagina