Dames, ik zou heel graag jullie ervaringen horen over De wipstoel.. Na tientallen sites met merken en prijzen begint het me te duizelen.. Ik droom er zelfs van (maar dat zal wel door de hormoontjes komen ) Goedkoop is duurkoop of niet? Langdurig gebruik of niet? Veiligheid, comfort, etc etc..... pffff. Please, help!
Wij hebben de Nuna Leaf. Baby is nog niet geboren dus stoel is nog niet in gebruik. Ben meer verliefd geworden op het design en daarnaast waren de ervaringen ook positief
Prenatal... is drie kinderen mee gegaan... prima ding. Heeft geloof ik 50 euro gekost. @Rainbow88... dat is geen wipstoeltje hoor Zo'n ding gebruiken ze op het kdv als kinderen zich vervelen / huilerig zijn en ze weinig tijd hebben...
Ja, die is ideaal. Lekker makkelijk schoon te maken, in te klappen, mee te nemen. En erg ergonomisch, zelfs onder kinderfysiotherapeut was er over te spreken omdat het meer een 'hangmatje' is dat een actievere zit en spiergebruik ondersteunt.
Aah oké, ben dan ook nog een leek Wipstoeltje hebben wij dan niet nee, wel een Doomoo seat 2dehands gekocht, dat vervangt dat ook zo een beetje hè? Of is zo een wipstoel nog noodzakelijk als ik deze 2 zaken al heb
Aah oké, ben dan ook nog een leek Wipstoeltje hebben wij dan niet nee, wel een Doomoo seat 2dehands gekocht, dat vervangt dat ook zo een beetje hè? En een bumbo seat voor als ze ouder is.. Of is zo een wipstoel nog noodzakelijk als ik deze 3 zaken al heb
Wij hebben geen wipstoeltje. Zoon is inmiddels 15 mnd. Trouwens, het tempo waarin hij groeide had hij er maar kort in kunnen zitten! Nu er een tweede komt lijkt het me wel gemakkelijk. Zal eens kijken lf ik er een goedkoop kan overnemen van iemand.
Noodzakelijk.. net zo noodzakelijk als de dingen die je al in huis hebt Van de doomoo seat ga ik je denk ik het meeste lol hebben (is een variant op een wipstoeltje) tip... minder is meer
Wij hebben de wipstoel van koelstra, was 30 euro. Een prima stoeltje Ik zou erop letten dat je makkelijk in verschillende standen kunt zetten, lig en zit..
Ik zat er ook aan te denken om die portable swing van de babydump te kopen, leek mij wel handig, het dient als een wipstoeltje (in de zin van dat je er eten in kunt geven of voor de tv bij wijze van) en je kunt lekker die swing aangooien met een muziekje erbij. Ideaal toch? Of zie ik nou iets verkeerd?
We hadden een gekregen bij een andere aankoop, ik geloof bij de maxicosi. Gewoon een goedkoop ding. Maar goed ook, want nauwelijks gebruikt. Tis dat we m gratis kregen! Zou er totaal niet op mispakken wanneer ik er geen had. Komt overigens ook omdat we de newborn set bij de stokke hadden. Voor de eerste hapjes ging dochter dan ook altijd in dat mandje. De wipstoel heb ik alleen gebruikt als ik wilde gaan douchen en dochter wakker was, dan zette ik haar in de wipstoel op de badkamer neer. Verder eigenlijk nauwelijks gebruikt...