Zoals de titel het al zegt ben ik het even zat.Flink zat. Ik ben chronisch ziek maar met medicatie ging het goed maar sinds eind juni gaat het steeds slechter. Ik lig letterlijk sinds 29 juni in bed en kom er alleen uit om te douchen,toilet te gaan of om naar het AMC te gaan voor een onderzoek.Gelukkig hebben we een aupingbed dus ik kan goed zitten,heb een tv,laptop en mijn htc desire bij me en niet te vergeten een ventilator want af en toe is het bloedheet. Mijn man en onze kids helpen goed mee en iedereen houd rekening met me maar ik ben het zo zat. De prednison word opgehoogd naar schrik niet 60mg per dag en nog heb ik het benauwd.Maar ik moet het nemen want ik reageer heftig met mijn astma op de betablockers die ik nu sinds vorige maand gebruik. Nu sta ik op de wachtlijst voor 2 operaties maar die kunnen niet doorgaan nu ik zo rommel met mijn astma en zo'n hoge dosering prednison slik. Ik ben het zo zat....ik wil me weer goed voelen. Weer normaal kunnen adem halen en niet meer in rood zitten met mijn peakflow. Deze vrijdag krijg ik weer uitslagen binnen en hopelijk is er vooruitgang.Duimen jullie voor me mee.? Moest het even van me afschrijven....
Heel vervelend meis. Mijn man heeft zelf ook een chronische ziekte, dus weet hoe zat je het soms kan zijn. Sterkte en ook ik duim voor je mee.
Dank jullie wel Manlief heeft net een grote schaal fruitsalade gemaakt met aardbei,framboos,bosbessen etc. Heel erg lekker en superlief. Als de uitslagen vrijdag goed zijn mag ik de medicatie gaan afbouwen en is er eindelijk vooruitgang. En kan ik eindelijk meer doen.
Even een update-je. Kreeg gisteren mijn bloeduitslagen binnen en ik mag met de prednison gaan afbouwen. Elke 4 dagen mag ik 5mg naar beneden dus ik zit er wel nog een maandje aanvast maar het begin is er. Ben superblij !! Er is dus vooruitgang. Bedankt nog voor de lieve berichtjes.
Fijn dat je mag gaan afbouwen! Heel veel beterschap meid! En houd de moed er in, hoe moeilijk dat soms ook is!
Super nieuws meis, ben blij dat het de goede kant uit gaat! We nemen onze gezondheid vaak voor lief terwijl een goede gezondheid het allerbelangrijkste is wat je hebt. Ik wens je alle beterschap toe en laat je in de tussentijd maar lekker vertroetelen door je man en kids!
wat fijn dat je mag afbouwen met de prednison! ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!! beterschap!
veel beterschap hopelijk ben je gauw weer een beetje op de been en gaat het afbouwen van de prednison voorspoedig.
Heel veel beterschap! Het valt niet mee om chronisch ziek te zijn. Zelf ben ik namelijk ook chronisch ziek en afhankelijk van anderen. Sterkte en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en die operaties door kunnen gaan!
Heel veel beterschap toegewenst (ook de andere zieken!). Zo lang bedrust..pfff. Fijn dat je man en kids er voor je zijn!
Nessy fijn dat je mag afbouwen, ook al helpt het soms, pretnison is en blijft troep duim voor je dat je snel geopereerd kan en mag worden. weet helaas hoe het is om gronische ziek te zijn, en idd zo afentoe ben ik het ook helemaal zat, sterkte
fijn dat het de goede kant op gaat. Zoveel prednison is ook niet fijn. Hopenlijk kunnen de operaties binen niet al te lange tijd plaatsvinden en voel je je na de herstelperiode weer beter..
wat een fijn nieuws dat je af mag bouwen, kan me voorstellen dat je het zat bent zo lang in bed en aan de medicijnen. heel veel sterkte nog voor de komende tijd, hopelijk gaat het snel beter