Kom ik net boven om mn zoontje in bed te leggen, ik denk ik schudt nog ff de deken op, zit ie er binnestebuiten om heen(had mn vriend gedaan) Ik moest zo lachen want vorige week moest ons dekbed zo n hele grote en ik ben niet zo groot dus het is makkelijker met zn tweeen kom ik uit de douche had ie het al gedaan, heel lief natuurlijk, maar ik schat vind je niet dat ie een beetje raar zit ,huh? ja aa maar ik dacht dat hoort zo , had ie m er in de lengte richting terwijl ie in de breedte moet...gevolg hele kale stukken aan de zijkant hahaha ! Mn vriend is echt heel handig maar dit is volgens mij net een brug te ver voor m
hahahaha sommige mannen....*proest* en zich maar afvragen waarom het toch zo raar ligt, midden in de nacht. Zo heeft mijn kerel een keer de badkamer schoongemaakt....hij begon met het toilet en toen de rest...*zucht* kon ik het weer opnieuw doen.....
Haha dit zou ook echt iets voor mijn mannetje zijn! En dan een beetje gepikeerd als je het af gaat halen en overnieuw doet....Het is wel lief bedoeld.
hahaha... hier precies hetzelfde laatst... maar dan met de kussenslopen...die krijgt ie er maar niet omheen...hahaha..eindigt altijd met een lachsalvo van mijn kant als ie met een diepe zucht op een verfrommeld kussen gaat liggen en zegt: laat maar hoor....hahahah de schat!
Hihihi ja, en het lastige is inderdaad om ze niet het gevoel te geven dat ze dom bezig zijn geweest als je het opnieuw doet. Hetzelfde met de was opvouwen. Ik heb alle was altijd in alle kasten precies op een bepaald formaat opgevouwen, dan past het allemaal netjes naast elkaar. Zo ook in het badkamerkastje, dan past het precies in de hoogte en de breedte (de handdoeken). Helemaal geen lastige methode, maar mijn vriend is niet zo netjes met opvouwen: twee keer in de lengte, een keer in de breedte en huppakee, in het kastje. Maar ja, dat past dus niet... En dan voelt-ie zich weer overbodig als ik ze opnieuw ga opvouwen. En dan voel ik me weer lullig... *zucht* je kunt het beter maar direct zelf doen