Hoi, Mijn zoontje heeft al sinds 6 maanden 4 a 6 poepluiers per dag. Dat lijkt me wat veel of is dat normaal. Het is ook vaak aan de harde kant. Ik heb nu diksap gekocht, om zo wat meer vocht te geven.. Iemand nog tips Mijn oudste had er altijd 1, hooguit 2. (het vraagteken doet het niet op deze laptop.. ) Groetjes Jessica
kyano had en heeft er 1 op een dag soms wel eens twee, het hoeft niet erg te zijn dat hij zoveel poep luiers heeft maar je moet wel in de gaten houden dat hij dan genoeg vocht binnen krijgt want dat raken ze daardoor heel snel kwijt.. als hij last van krampjes heeft kan je miss cinababy gebruiken dat zijn druppeltjes en daar word het minder van en het word ( althans bij ons wel ) wat minder hard, venkel thee kan ook wel helpen
Vigo poept er ook wat af op een dag ! Gemiddeld zo'n 3 tot 5 poepluiers op een dag. Vigo krijgt wel genoeg vocht binnen. Denk niet dat veel poepen slecht is.
Hier ook 3 tot 5 op een dag ik geef ook genoeg vocht maar ook de poep is hier redelijk hard...Ze heeft er geen last van dus het zal wel goed zijn
Jesse heeft met periodes ook 5 a 6 poepluiers, volgens de arts bij het cb kan dit ook te maken hebben met het krijgen van tandjes, en als ze verkouden zijn poepen ze ook meer i.v.m. slijm dat dan loskomt! En als er geen tandjes aan komen heeft hij zo 3 a4 poepluiers op een dag. hij drinkt goed en ziet er goed uit dus ik maak me geen zorgen! Groetjes missmama
Hier 1, soms 2 poepluiers op een dag... Als de ontlasting hard is zou ik idd goed in de gaten houden dat de kleine genoeg vocht binnen krijgt, zodat hij tenminste geen last heeft/krijgt van de ontlasting.
hier eerder altijd 1 poepluier per dag maar sinds twee weken eet hij fruit en warme hap en nu ongeveer 3/4 poepluiers per dag