Hoi Dames, Laura heeft nog steeds geen tanden! En ze is nu bijna 8 maanden. Ik ben dus benieuwd wanneer die van jullie tandjes hebben gekregen!
Vorige week! Dacht 3 maanden geleden al dat hij een tandje zou krijgen...alle symptonen, maar die zeggen dus niks, want nu was er niks te merken en hoppa! 6 maanden dus! kus miek
nou hier ook al vanaf 3 en een halve maand alle symptomen, maar nog geen tandje te zien...wel allemaal bobbels en je kunt ze zien onder het tandvlees dus ik denk dat het nu niet heel erg lang meer duurt. haha
Hmm, ik heb niet gestemd, want nog geen tandje te zien, maar idd al drie weken alle symptomen. Hij heeft zelfs al zure diarree gehad en hij kwijlt de hele dag door. Ook knabbelt hij op zijn handjes, maar verder lijkt er niet echt iets door te breken. Het kan dus nog wel twee maanden doorgaan zo....? We wachten af.
Bram had met 4 maanden zijn 1e tand en de 2e kwam een week later. Nu is hij 6 maanden en heeft nog steeds maar 2 stuks.
Hier staat er een op doorbreken. Afwachten wanneer het gaat gebeuren. Kwijlen en knagen doet hij al een paar maand.
Kyra was net 5 maanden en toen kwamen er 2 door. Inmiddels heeft ze er 6 en zijn er weer een paar onderweg...
Fenja kreeg haar eerste twee tandjes met ongeveer 7,5 maand, bijna 8 geloof ik zelfs. Nu heeft ze ondertussen 4 tandjes.
tamer was 8 mnd toen hij zijn eerste tandje kreeg. HIj is nu 17 mnd en heeft alle tandjes nu en 4 kiezen.