hoi wie heeft er ook weleens fotos laten afdrukken bij wij jonge ouders? hoe is de kwaliteit en service?
Ik heb geen foto's af laten drukken, maar wel 2 fotoboeken besteld.. Het eerste fotoboek was echt schitterend, mooie kleuren etc etc Nu heb ik vanmorgen de tweede binnen gekregen en die was wat minder. maar ik durf het wel aan om er weer 1 te bestellen.. Ik zou het gewoon doen.
Ik heb er al vaak foto's en fotoboeken besteld super goed. en als het niet goed is gewoon mailen. een boek was niet goed kreeg ik een nieuw
ik heb al vrij vaak besteld bij Webprint (is dezelfde) . Altijd mooie dingen gehad . Alleen de laatste 2x problemen met levering *zucht* echt balen, want het is al 30 x ofzo gewoon goed, goedkoop en snel gegaan
Dat vind ik goed om te lezen, ik vind het echt heel erg jammer dat mijn boek niet zo mooi is deze keer, er staan enorm veel strepen in.. en hoe zit het met de bezorgkosten??
Ik had gemailt dat er streepen door de foto's zaten. en dat de kaft al stuk was. en toen kreeg ik gewoon een nieuw boek zonder koste ook geen verzend kosten
Hier ook goede ervaringen ermee! En ben nu ook een fotoboek daar aan het maken. Ninien ben benieuwd of je een nieuwe krijgt, zou wel netjes zijn!
Ontwikkelservice | Webprint Al gevonden, Kodak helaas dus geen webprint voor mij. Ik hou het bij profoto
hmmm hier niet zo goede ervaringen. Losse foto's afdrukken op zich prima, maar een fotoboekje maken doe ik daar niet meer. De eerste keer niets aan de hand. Maar bij de volgende heb ik er eerst 2 maand op moeten wachten en eindelijk na veel mailtjes kreeg ik 'm dan toch, maar helemaal achterstevoren. Dus weer gemaild, kreeg ik mijn geld terug + gratis een nieuwe (!!!), maar weer volgorde niet goed (paar foto's omgewisseld, waardoor de voorkant met tekst op de 2e bladzijde begon). Zucht... ik mag niet klagen, heb alles gratis, maar doe het nu liever ergens anders.
Ik bestel altijd m'n foto's daar (en dat zijn er veel ).. Ik heb 1 keer gehad dat er bij een bestelling 3 foto's waren met strepen, en ik heb toen m'n HELE bestelling gratis opnieuw gekregen.. Top service!
ik heb er 2x mijn foto's laten afdrukken. Beide keren is het goed gegaan. 1 Nadeel vond ik het formaat. Het is geen 10 x 15 cm. Ik bestel sommige foto's iets groter zodat ik er zeker van ben dat ze in de lijstjes passen. Heb verder geen ervaringen met de andere produkten. Wil het binnenkort wel gaan proberen tenzij jullie slechte ervaringen hebben en ik toch besluit om het niet te doen. ik blijf meelezen.
Ik ben van plan om binnenkort kerstkaarten met eigen foto te laten drukken bij WIJ.. Iemand daar ervaring mee?