Vooral niet gaan ontkleuren nu! Dat is het slechtste wat je kunt doen,je kunt het beste je haren een aantal keren wassen met anti-roos shampoo zodat het haar wat lichter wordt.Het zal niet echt mooi zijn maar dan is het donkere er een beetje uit.Daarna zou je het moeten laten ontkleuren (niet zelf doen) kan mis gaan hoor,ga gewoon naar een kapper en laat het daar doen.En dan een ander kleurtje erin. Ik werk helemaal niet graag met verf uit een winkel. Het beste kun je de volgende keer beter naar een kappersgroothandel gaan en daar d verf halen,dan heb je echte kappersverf voor hetzelfde geld,het enigste wat je eenmalig aan moet schaffen is de waterstofperoxide. succes ermee! groetjes miranda
Bedankt voor alle adviezen, enne.. ik heb idd over de tondeuse gedacht Ik heb toch maar even naar de kapper gebeld, ze gaven me het advies om het een paar keer te wassen met head en shoulders, dat heb ik gedaan het het is idd iets lichter. Nu kan ik volgens de kapper mijn haar een twee tinten lichter verven, daardoor zal de uiteindelijke kleur iets lichter worden. De verf zit er nu in, op hoop van zegen!! Ik laat het jullie straks weten
als je het bij een kaper hebt laten doen en je bent er niet blij mee doen ze het dan niet overnieuw???? ik ben kapster maar als er iemand bij mij komt en hij is er niet blij mee doe ik het overnieuw!
Het is iets lichter geworden, niet veel, maar het hele zwarte is er af. Meer zit er even niet in ben ik bang. Ach.. ik ben er inmiddels aan gewend De tweede kleur heeft gelukkig wel goed gedekt, dus ben geen vlekkenmonster meer